
PROCAM Polska Sp. z o.o. to spółka funkcjonująca w oparciu o model angielskiej firmy ProCam UK Limited działającej w sektorze dystrybucji środków ochrony roślin oraz doradztwa agronomicznego. Prowadzimy aktywną działalność handlową i doradczą już od 2004 roku.
Każdy rolnik odnajdzie w nas przede wszystkim stabilnego partnera, z którym może planować trwały rozwój gospodarstwa. Dzięki rozbudowanej ofercie i doradztwu współpracujący z nami przedsiębiorcy mogą angażować w produkcję mniejsze fundusze i osiągać szybki wzrost plonów i dochodowości upraw. Jest on dużo lepszy niż średni na rynku w konkretnych warunkach przyrodniczo-klimatycznych i ekonomicznych.
 
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Przedstawiciel handlowy / Doradca Agrotechniczny
 
Twój zakres obowiązków
 
- Realizowanie celów sprzedażowych poprzez profesjonalne i kompleksowe doradztwo, badanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań
 
- Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji handlowych z klientami
 
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży
 
- Bieżące śledzenie trendów oraz sytuacji na rynku
 
 
Nasze oczekiwania
- Doświadczenie handlowe, idealnie w branży rolniczej
 
- Praktyczna wiedza agronomiczna i motywacja do jej pogłębiania
 
- Umiejętność planowania i realizacji celów sprzedażowych
 
- Czynne prawo jazdy kat. B
 
 
 
Mile widziane
- Doświadczenie w branży rolno-ogrodniczej w handlu lub/i na gospodarstwie
 
- Wykształcenie kierunkowe wyższe lub średnie (rolnictwo, ogrodnictwo)
 
 
To oferujemy
- Partnerskie relacje oraz zaufanie - te dwie wartości najczęściej wskazują nasi Pracownicy
 
- Umowę o pracę, która jest u nas standardem, a 94% naszych pracowników ma umowę na czas nieokreślony
 
- System premiowy uzależniony w pełni od wyników Twojej pracy, bez górnego limitu
 
- Stabilność zatrudnienia - średni staż pracy w naszej firmie to 8 lat, a wielu pracowników jest z nami od samego początku czyli już ponad 20 lat
 
- Wsparcie ekspertów, opiekę merytoryczną i uzupełnianie wiedzy poprzez stały system szkoleń – odwiedź nas na youtube, żeby poznać naszych doradców
 
- Specjalistyczne wdrożenie oraz wsparcie opiekuna w początkowym okresie
 
- Narzędzia nie tylko do pracy – samochód służbowy, iPhone, iPad
 
- Mobilną pracę, która odbywa się w systemie zadaniowym
 
- Możliwość dbania o zdrowy tryb życia poprzez rozwinięty pakiet socjalny, sportowy i finansowanie opieki medycznej
 
- Czas nie tylko na pracę, ale też na integrację, zajęcia sportowe i inicjatywy dobroczynne
 
 
 
 
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!