Masz doświadczenie w obsłudze Klienta B2B w branży stolarki budowlanej?
Chcesz zarabiać w systemie prowizyjnym no limit?
Masz zadatki na złotą rączkę i zagadnienia techniczne są Ci bliskie?
Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą pracy na stanowisku:
STOLARKA BUDOWLANA
Kontrakt B2B: korzystne warunki współpracy, w tym 26 dni płatnego urlopu i 2 biurowe piątki w miesiącu
Wynagrodzenie: oparte o prowizję bez limitu, ale zawierające stałą podstawę
Samochód do użytku służbowego z kartą flotową
Baza aktywnych Klientów
Przemyślane, skuteczne wdrożenie: przez pierwszy miesiąc przechodzisz szkolenia produktowe, techniczne i sprzedażowe. W tym czasie otrzymujesz pełne ustalone wynagrodzenie.
Wsparcie z centrali: nasz zespół umawia Twoje spotkania, ustala optymalne trasy przejazdów, wycenia, zapewnia serwis i obsługę reklamacji.
Sens pracy: reprezentujesz wiodącego europejskiego producenta rolet zewnętrznych i żaluzji fasadowych o silnej pozycji na rynku.
Wizyty u Klientów biznesowych: średnio odwiedzasz 4 Klientów dziennie i doradzasz im w zakresie wyboru produktów i ich konfiguracji.
Rozwiązujesz problemy techniczne: w terenie musisz czasem radzić sobie z prostymi problemami technicznymi, które mogą napotkać nasi Klienci.
Szkolenia: co jakiś czas prowadzisz szkolenia Klientów i ich pracowników z zakresu nowych produktów, automatyki i spraw serwisowych.
Reagowanie na reklamacje: drobne reklamacje to również Twoja domena - szybko i skutecznie reagujesz na potrzeby Klienta.
Wyjeżdżasz czasem w delegacje: od czasu do czasu odwiedzasz Klientów dalej od domu
Raportowanie: codziennie informujesz centralę o swoich działaniach za pomocą prostego narzędzia do raportowania
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów B2B, szczególnie w branży stolarki budowlanej: Twoje doświadczenie w branży ułatwi Ci wdrożenie i pozwoli szybciej osiągać założone cele i odpowiadać na potrzeby Klientów
Zmysł techniczny: Twoje umiejętności techniczne pozwolą Ci skutecznie radzić sobie z prostymi problemami technicznymi w terenie, co jest istotne dla naszych Klientów.
Samodzielność i odpowiedzialność: jako nasz przedstawiciel musisz być osobą, na której można polegać, która dąży do celu i potrafi samodzielnie podejmować decyzje.
Duża chęć do nauki: nasza oferta produktowa jest szeroka, a możliwości konfiguracji produktów niemal nieskończone. Oczekujemy, że będziesz dążyć do ciągłego rozwijania swojej wiedzy.
Laptop i dostęp do Internetu: przydadzą Ci się narzędzia do codziennej pracy i raportowania.