APJA to firma działająca od 2013 r. w branży motoryzacyjnej. Specjalizujemy się w międzynarodowej sprzedaży pojazdów. Obecnie działamy na terenie większości państw Unii Europejskiej, a także w krajach spoza jej obszaru. Dążymy do ciągłego podnoszenia własnych umiejętności, poszerzania oferty i obszaru działania. Specjalizujemy się w dostawach samochodów nowych jak i używanych, dostępnych na rynku europejskim. Jesteśmy otwarci na wyzwania i zapewniamy rozwiązania klientom, które są trudno dostępne. Nasz zespół jest stworzony z osób, które dbają o realizację potrzeb na najwyższym możliwym poziomie. Chcąc poszerzyć grono naszych Klientów, zapraszamy do współpracy z naszą firmą osoby zainteresowane handlem i poszukujące nowych wyzwań i możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Handlowiec z j.niemieckim
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Oferujemy Ci możliwość pracy w dynamicznym i międzynarodowym środowisku, co pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w pracy z Klientami z różnych części świata.
- Działając na terenie większości państw Unii Europejskiej, a także poza jej obszarem, zapewnimy Ci stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju kariery. Wprowadzając ciągłe ulepszenia, szkoląc naszych pracowników i poszerzając ofertę, utrzymujemy się w czołówce rynku.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w branży motoryzacyjnej oraz znajomością technik pozyskiwania Klientów i umiejętnością budowania z nimi długotrwałych relacji.
- Zależy nam na osobach zmotywowanych, skutecznych i nastawionych na realizację celów, które potrafią udowodnić swoje dotychczasowe sukcesy sprzedażowe.
- Ważnym aspektem jest dla nas bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, która pozwala na swobodną komunikację z Klientami zagranicznymi.
- Bardzo mocno zwracamy uwagę na umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz zajmował się aktywnym handlem samochodów na podległym rynku.
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie i rozwijanie relacji z nowymi Klientami, prowadzenie kontaktów handlowych i korespondencji w języku niemieckim oraz obsługę posprzedażową Klientów.
- Będziesz poprzez swoje działania sprzedażowe budował markę firmy na podległym rynku.
- Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży, w tym dokładnej dokumentacji handlowej, zarówno w języku polskim, jak i niemieckim.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
- Dział handlowy w naszej firmie liczy 14 osób. Stanowią go ludzie ambitni i zmotywowani, którzy dążą do osiągania najlepszych wyników.
- Wyróżnia nas przyjazne i nowoczesne środowisko pracy. Jesteśmy pozbawieni sztywnych i formalnych standardów spotykanych w wielu korporacjach.
- Jesteśmy zawsze otwarci na wyzwania i staramy się zapewnić najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Zawsze stawiamy na jakość obsługi Klienta i nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 elementów:
- Podstawy – stałej kwoty ustalanej na podstawie oczekiwań kandydata, otrzymywanej co miesiąc, niezależnie od osiągniętych wyników sprzedażowych.
- Premii – stanowiącej dodatkowe wynagrodzenie, uzależnionej od wyników. W tym przypadku nie ma górnego limitu, co oznacza, że pracownik sam poprzez wyniki swojej pracy decyduje o wysokości otrzymywanej premii.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!