Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Specjalista ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: 3 500 - 7 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 500 - 7 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno-Handlowy ds. Fotowoltaiki NOWA

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Agent Ubezpieczeniowy PZU SA - Opolskie NOWA

Podstawa: Nieujawniona
  • PZU SA
  • B2C
  • Finanse - Ubezpieczenia
  • 20-06-2021
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy w branży budowlanej NOWA

Podstawa: 4 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta ds szkoleń

Private Corporate Consulting Sp. z.o.o.

120

http://pccpoland.pl

Ogłoszenie ważne do: 21-06-2021

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Zdalna

Rodzaj pracy

< 1 roku

Poziom doświadczenia

10

Liczba wakatów

Lokalizacja

Opolskie

Kluczowe umiejętności

Umiejętność organizacji pracy własnej Dobra dykcja Śmiałość do wykonywania rozmów przez telefon

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Pcc Poland -  Mistrzowie szkoleń – eksperci Twojego rozwoju

Organizujemy szkolenia w oparciu o potrzeby naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji samorządowej. Bardzo zależy nam, aby poziom usług, realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy, a pracownicy urzędów czuli wsparcie z naszej strony, w postaci faktycznie wartościowych, pomocnych szkoleń na rynku.

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl i firmowego Facebooka.

 

Doradca klienta ds szkoleń

 

Jeżeli jesteś osobą, która:

  • czerpie przyjemność z kontaktu z ludźmi, lubi z nimi rozmawiać i wspierać w rozwiązywaniu ich problemów?
  • chce pracować z domu i otrzymywać wysokie wynagrodzenie za 5-7h godzin pracy w ciągu dnia (3/4 etatu)?
  • chce sprzedawać produkty dopasowane do potrzeb klientów?
  • jest zmotywowana i nie rezygnuje po usłyszeniu pierwszego "nie" od klienta a wręcz przeciwnie działa dalej?
  • chce mieć realny wpływ na sprawne funkcjonowanie Urzędów w Polsce?
  • lubi pracować w wygodnym stroju i pić w ciągu dnia herbatę z domowego kubka?

To ta praca na pewno jest dla Ciebie!

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

Praca polega na telefonicznym kontakcie z urzędnikami z Urzędów Miast, Gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej, Urzędów Pracy oraz Szkół i sprzedaży naszych autorskich szkoleń.  Będziesz pracował w bardzo prostym systemie na przygotowanych przez nas bazach. Szkolenia, które będziesz sprzedawał dotyczą tematyki większości spraw, które są prowadzone w Urzędach. Naszym celem jest to aby każdy Urząd w Polsce funkcjonował sprawnie w oparciu o dynamicznie zmieniające się ustawy. Nie musisz się stresować tym, że klient nie będzie "zorientowany w temacie", ponieważ każde szkolenie, które będziesz sprzedawał jest poprzedzone szczegółowym badaniem potrzeb naszych klientów, po to aby program szkolenia odpowiadał tylko na ich realne problemy i potrzeby. Od 11 lat rozmawiamy z urzędnikami i przygotowujemy dla nich szkolenia, wiec prowadzone rozmowy są miłe i sympatyczne a urzędnicy chętnie podają swoje adresy mailowe, na które przesyłamy programy.

 

Wymagania:

  • Znajomość obsługi pakietu MS Office, plików w formacie PDF, poczty elektronicznej a także sprawnej obsługi komputera - warunek konieczny
  • Doświadczenie w kontaktach z klientami i w sprzedaży produktów lub doświadczenia w telemarketingu - obligatoryjnie
  • Dyspozycyjność w wymiarze ok. 5 h dziennie (może być więcej) w pierwszej połowie dnia
  • Chęć i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i samodyscypliny
  • Odpowiedzialność za powierzone obowiązki - będziesz odpowiedzialny za bazy klientów  
  • Posiadanie komputera z podłączeniem do Internetu i słuchawek z mikrofonem

 

Oferujemy:

  • Pracę z domu, w najbardziej przyjaznej dla Ciebie atmosferze
  • 2 modele wynagrodzenia - do wyboru
  • 5 - dniowe zdalne szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę umożliwiającą zarabianie pieniędzy z domu
  • Wsparcie na każdym etapie współpracy
  • Umowę B2B lub umowę zlecenie
  • Przez pierwsze 3 miesiące pracy: atrakcyjny program wspierający rozwój, dzięki któremu możesz osiągnąć atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie za wyniki, konkursy z nagrodami i liczne bonusy dodatkowe 
  • Narzędzia do pracy; nowoczesny system, aplikacje do wykonywania połączeń oraz pocztę służbową
  • Gotowe bazy klientów, tzw. "ciepłe leady"
  • Sprzedaż produktu, na który jest zapotrzebowanie 
  • Wolne weekendy i popołudnia (praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00)
  • Dołączenie do bardzo przyjaznej i otwartej firmy, w której wszystkiego Cię nauczymy, jeżeli tylko Ty tego będziesz chciał

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy
6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

Przewidywana data zatrudnienia: 24.05.2021