Pcc Poland - Mistrzowie szkoleń – eksperci Twojego rozwoju
Organizujemy szkolenia w oparciu o potrzeby naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji samorządowej. Bardzo zależy nam, aby poziom usług, realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy, a pracownicy urzędów czuli wsparcie z naszej strony, w postaci faktycznie wartościowych, pomocnych szkoleń na rynku.
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl i firmowego Facebooka.
Doradca klienta ds szkoleń
Jeżeli jesteś osobą, która:
- czerpie przyjemność z kontaktu z ludźmi, lubi z nimi rozmawiać i wspierać w rozwiązywaniu ich problemów?
- chce pracować z domu i otrzymywać wysokie wynagrodzenie za 5-7h godzin pracy w ciągu dnia (3/4 etatu)?
- chce sprzedawać produkty dopasowane do potrzeb klientów?
- jest zmotywowana i nie rezygnuje po usłyszeniu pierwszego "nie" od klienta a wręcz przeciwnie działa dalej?
- chce mieć realny wpływ na sprawne funkcjonowanie Urzędów w Polsce?
- lubi pracować w wygodnym stroju i pić w ciągu dnia herbatę z domowego kubka?
To ta praca na pewno jest dla Ciebie!
Do Twoich obowiązków będzie należało:
Praca polega na telefonicznym kontakcie z urzędnikami z Urzędów Miast, Gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej, Urzędów Pracy oraz Szkół i sprzedaży naszych autorskich szkoleń. Będziesz pracował w bardzo prostym systemie na przygotowanych przez nas bazach. Szkolenia, które będziesz sprzedawał dotyczą tematyki większości spraw, które są prowadzone w Urzędach. Naszym celem jest to aby każdy Urząd w Polsce funkcjonował sprawnie w oparciu o dynamicznie zmieniające się ustawy. Nie musisz się stresować tym, że klient nie będzie "zorientowany w temacie", ponieważ każde szkolenie, które będziesz sprzedawał jest poprzedzone szczegółowym badaniem potrzeb naszych klientów, po to aby program szkolenia odpowiadał tylko na ich realne problemy i potrzeby. Od 11 lat rozmawiamy z urzędnikami i przygotowujemy dla nich szkolenia, wiec prowadzone rozmowy są miłe i sympatyczne a urzędnicy chętnie podają swoje adresy mailowe, na które przesyłamy programy.
Wymagania:
- Znajomość obsługi pakietu MS Office, plików w formacie PDF, poczty elektronicznej a także sprawnej obsługi komputera - warunek konieczny
- Doświadczenie w kontaktach z klientami i w sprzedaży produktów lub doświadczenia w telemarketingu - obligatoryjnie
- Dyspozycyjność w wymiarze ok. 5 h dziennie (może być więcej) w pierwszej połowie dnia
- Chęć i zaangażowanie w powierzone obowiązki
- Umiejętność organizacji pracy własnej i samodyscypliny
- Odpowiedzialność za powierzone obowiązki - będziesz odpowiedzialny za bazy klientów
- Posiadanie komputera z podłączeniem do Internetu i słuchawek z mikrofonem
Oferujemy:
- Pracę z domu, w najbardziej przyjaznej dla Ciebie atmosferze
- 2 modele wynagrodzenia - do wyboru
- 5 - dniowe zdalne szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę umożliwiającą zarabianie pieniędzy z domu
- Wsparcie na każdym etapie współpracy
- Umowę B2B lub umowę zlecenie
- Przez pierwsze 3 miesiące pracy: atrakcyjny program wspierający rozwój, dzięki któremu możesz osiągnąć atrakcyjne wynagrodzenie
- Premie za wyniki, konkursy z nagrodami i liczne bonusy dodatkowe
- Narzędzia do pracy; nowoczesny system, aplikacje do wykonywania połączeń oraz pocztę służbową
- Gotowe bazy klientów, tzw. "ciepłe leady"
- Sprzedaż produktu, na który jest zapotrzebowanie
- Wolne weekendy i popołudnia (praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00)
- Dołączenie do bardzo przyjaznej i otwartej firmy, w której wszystkiego Cię nauczymy, jeżeli tylko Ty tego będziesz chciał
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy
6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.