Klasa D np.: Toyota Avensis, Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat lub podobny
W tym do użytku prywatnego
Wynagrodzenie
Podstawa (brutto)
14 000 - 18 000
zł
Prowizja (brutto)
Nieujawniona
Produkt
Usługi i produkty dot. budownictwa
Klient
-
B2B
Baza kontaktów
-
Częściowo
Staż produktu na rynku
-
> 10 lat
Długość cyklu sprzedaży
-
2 - 3 miesiące
Kluczowe umiejętności
Zdolności komunikacyjne
Profesjonalny kontakt z klientem
Techniki sprzedażowe i negocjacyjne
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Tectum Group Sp. z o.o. jest częścią Belgijskiej Grupy Tectum Group. Na polskim rynku działamy od 20 lat. W swoim portfolio mamy wiele prestiżowych inwestycji na terenie całego kraju. Oferujemy usługi dekarskie zarówno na nowych inwestycjach jak i już istniejących w zakresie dachów płaskich. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera z dobrą znajomością rynku inwestycji budowlanych (biurowych, handlowych, przemysłowych), która będzie rozwijać naszą sprzedaż w obrębie usług remontowych na terenie centralnej Polski.
Jeśli chcesz pracować w firmie, która zapewnia stabilność zatrudnienia, a jednocześnie daje realne szanse na rozwój to zapraszamy! Rozejrzyj się - wszędzie są dachy płaskie, to nasi potencjalni klienci:)
Business Development Manager
Stanowisko samodzielne nie związane z zarządzaniem zespołem.
Zakres obowiązków
Monitorowanie i analizowanie rynku w branży budowlanej.
Zakres działalności cała Polska (fokus – pas centralny PL – Warszawa, Łódź, Poznań).
Aktywne poszukiwanie klientów w charakterze „hunter”.
Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prospecting – lead generation – negocjacje – zawarcie umowy).
Realizowanie założeń budżetowych.
Prowadzenie negocjacji handlowych.
Koordynowanie procesu ofertowania.
Finalizowanie kontraktu zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy.
Budowanie długofalowych relacji z klientami.
Udział w wizjach lokalnych.
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w sprzedaży projektowej B2B.
Sprzedaż w charakterze „hunter”.
Bardzo dobra znajomość rynku branży logistycznej, retail, przemysłowej (FMCG, Automotive etc.).
Bardzo dobra znajomość rynku property i facility management.
Pewność siebie, wytrwałość, skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów.
Pozytywne nastawienie.
Umiejętności negocjacyjne i handlowe.
Dynamizm z wysoką orientacją na wynik i konsekwencja w działaniu.
Umiejętność planowania oraz monitorowania realizacji celów.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2-C1).
Biegła znajomość pakietu MS Office.
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Umowę o pracę.
Roczny system bonusowy.
Jasno określoną politykę płacową.
Program wdrożeniowy (szkolenia produktowe, szkolenia praktyczne).
Wsparcie przełożonego i działu kalkulacji.
Samodzielność w działaniu i proponowaniu rozwiązań.
Samochód służbowy także do użytku prywatnego.
Kartę paliwową.
Szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności.
Narzędzia do pracy (laptop, telefon) także do użytku prywatnego.
Benefity – dofinansowanie do zajęć sportowych, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dodatkowe ubezpieczenie NNW.
Bardzo dobrą atmosferę pracy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Przewidywana data zatrudnienia:
od zaraz
Samochód służbowy
Klasa D np.: Toyota Avensis, Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat lub podobny