Komunikatywność w celu szybkiego znalezienia wspólnego języka z klientami
Organizacja pracy i skrupulatność w zakresie terminowego przygotowywania ofert i spotkań z klientami
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
DMP Technology - jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku fotowoltaiki w Polsce. Przygotowujemy w imieniu Klienta całą dokumentację przyłączenia powstającej mikroinstalacji do sieci oraz składamy wniosek Mój Prąd 3.0 – tak aby proces zakupu fotowoltaiki był łatwy i bezproblemowy.
Wykonaliśmy już ponad 300 instalacji
Zainstalowana przez nas moc to ponad 2 500 kWp
Mamy ponad 2 lata doświadczenia na rynku
Dołącz do zespołu DMP Technology sp. z o.o. jako:
Przedstawiciel Handlowy Handlowiec FOTOWOLTAIKA OZE PV
Rejon działania: cała Polska
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
Montaż instalacji fotowoltaicznych wykonujemy w ramach naszej firmy bez udziału podwykonawców. Takie podejście pozwala nam oferować bardzo wysoki poziom jakości naszych usług, co przekłada się na polecenia naszej firmy do kolejnych klientów.
Formalności dla klienta, np.: zgłoszenie do zakładu energetycznego powstałej instalacji, zgłoszenie do straży, wypełnienie wniosku o dofinansowanie w ramach programu "Mój Prąd” wykonujemy w ramach realizacji umowy za Klienta.
Będziesz mógł tworzyć własne struktury sprzedażowe w przypadku długofalowej współpracy.
Wykorzystujemy produkty z jednej strony pozwalające na zachowanie wysokiego poziomu jakości dla Klienta, a z drugiej bardzo konkurencyjne rynkowo, co wpływa na szybkość sprzedaży instalacji przez handlowca.
Kogo dokładnie szukamy?
Przede wszystkim szukamy osoby z ok. 1 rocznym doświadczeniem w sprzedaży w branży fotowoltaicznej (OZE) ale równie wysoko cenimy doświadczenie sprzedażowe z innych branż. Zależy nam na osobach potrafiących w kompleksowy zająć się procesem sprzedaży dla Klienta od początku do końca (pozyskanie, ofertowanie, podpisanie umowy)
W celu wykonania swoich obowiązków na wysokim poziomie wymagamy dyspozycyjności czasowej (terminy spotkań w dużej mierze zależą od możliwości czasowych Klientów) oraz prawa jazdy kat. B. Osoba powinna być dobrze zorganizowana i skrupulatna w zakresie terminowego przygotowywania ofert i spotkań z Klientami oraz komunikatywna, żeby szybko znaleźć wspólny język z różnymi klientami.
Bardzo zwracamy uwagę również na chęć handlowca do rozwoju: poszerzanie wiedzy na temat systemów fotowoltaicznych, obowiązujących praw oraz rozliczeń, śledzenie pojawiających się nowinek technicznych.
Zatrudnienie odbędzie się na zasadzie umowy B2B
Czym będę się zajmował?
Aktywnym pozyskiwaniem kontaktów zarówno do firm jak i klientów indywidualnych (20% leadów dostarcza firma, a 80% handlowiec pozyskuje samodzielnie dowolnymi metodami prospectingu, np.: social selling na Faceboku / LinkedInie, D2D, rozmowa telefoniczna, rekomendacje)
Sprzedażą instalacji fotowoltaicznych (inwerter + moduły fotowoltaiczne), magazynów energii i w przyszłości również pompy ciepła. W celu skutecznego zamknięcia sprzedaży i podpisania umowy będziesz spotykał się z Klientami oraz wykonywał oględziny obiektów na których mają powstać instalacje. Tego typu kontakty będą wymagać od Ciebie logicznego myślenia i reagowania na indywidualne potrzeby Klientów w zakresie doboru instalacji, np.: w pewnych przypadkach lepszym rozwiązaniem może okazać się instalacja wolnostojąca niż instalacja wykonana na dachu
Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy oraz dbaniem o najwyższy standard obsługi Klienta – co oznacza, że handlowiec jest w stałym kontakcie z Klientem (telefonicznym, mailowym, osobistym) w celu zapewnienia wysokiego poziomu doradztwa.
Jak przebiega wdrożenie oraz jakie możliwości szkoleniowe zapewnia firma?
Czas trwania okresu wdrożeniowego jest uzależniony od doświadczenia, wiedzy i zaangażowania handlowca. Na początku pomagamy w przeprowadzaniu spotkań na miejscu. Jako firma jesteśmy w stanie udostępnić materiały szkoleniowe. Służymy niezbędną wiedzą techniczną do wykonania instalacji zgodnie z obowiązującymi normami.
Po okresie wdrożenia zatrudniona osoba będzie mogła sama decydować o doborze odpowiednich komponentów instalacji dostosowanych do potrzeb klienta. Będzie odpowiedzialna za pozyskanie i pracę z klientem od początku do końca całego procesu sprzedaży.
Przy długoterminowej współpracy zapewniamy szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe oraz szkolenia produktowe.
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?
Samodzielne pozyskanie kontaktu do klienta. Do 20% leadów miesięcznie dla Handlowca generujemy jako firma, natomiast 80% leadów handlowiec pozyskuje samodzielnie.
Wstępna rozmowa telefoniczna oraz umówienie się na spotkanie.
Przeprowadzenie rozmowy oraz audytu podczas wizyty u klienta.
Przygotowanie oferty zgodnej z wymaganiami.
Podpisanie umowy sprzedażowej.
Dział handlowy obecnie liczy 3 pracowników. Działem handlowym zarządzam dyr. Handlowy. Każdego dnia wspieramy wiedzą i jesteśmy do dyspozycji każdego dnia.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzenia składa się z 2 składników:
Prowizja od sprzedaży – uzależniona od ilości oraz wielkości sprzedanych inwestycji, np.: sprzedana instalacja o mocy 10 kWp wygeneruje dla Handlowca wynagrodzenie w wysokości 2 000 zł. Każdy zatrudniony handlowiec posiada cennik podstawowy na podstawie którego przygotowuje oferty. Handlowiec ma również możliwość zwiększania swojej prowizji na sprzedanych instalacjach jeżeli sprzeda produkt drożej niż w cenniku podstawowym. Wówczas prowizja z dołożonej marży ponad cennik podstawowy wynosi aż 50%.
Premia zależna od wyników – ustalana indywidualnie w trakcie wzajemnej współpracy.
Chcesz dołączyć do nieustannie rozwijającego się zespołu?