

APJA to firma działająca od 2013 r. w branży motoryzacyjnej. Specjalizujemy się w międzynarodowej sprzedaży pojazdów. Obecnie działamy na terenie większości państw Unii Europejskiej, a także w krajach spoza jej obszaru. Dążymy do ciągłego podnoszenia własnych umiejętności, poszerzania oferty i obszaru działania. Specjalizujemy się w dostawach samochodów nowych jak i używanych, dostępnych na rynku europejskim. Jesteśmy otwarci na wyzwania i zapewniamy rozwiązania klientom, które są trudno dostępne. Nasz zespół jest stworzony z osób, które dbają o realizację potrzeb na najwyższym możliwym poziomie. Chcąc poszerzyć grono naszych Klientów, zapraszamy do współpracy z naszą firmą osoby zainteresowane handlem i poszukujące nowych wyzwań i możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Handlowiec z j.angielskim
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Oferujemy Ci możliwość pracy w dynamicznym i międzynarodowym środowisku, co pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w pracy z Klientami z różnych części świata.
- Działając na terenie większości państw Unii Europejskiej, a także poza jej obszarem, zapewnimy Ci stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju kariery. Wprowadzając ciągłe ulepszenia, szkoląc naszych pracowników i poszerzając ofertę, utrzymujemy się w czołówce rynku.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy kandydata znajomością technik pozyskiwania Klientów i umiejętnością budowania z nimi długotrwałych relacji .
- Mile widziane doświadczenie w handlu na terenie UE,
- Zależy nam na osobach zmotywowanych, skutecznych i nastawionych na realizację celów, które potrafią udowodnić swoje dotychczasowe sukcesy sprzedażowe.
- Koniecznym aspektem jest dla nas bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1, która pozwala na swobodną komunikację z Klientami zagranicznymi.
- Bardzo mocno zwracamy uwagę na umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie i rozwijanie relacji z nowymi Klientami, prowadzenie kontaktów handlowych i korespondencji , obsługą Klientów.
- Będziesz poprzez swoje działania budował markę firmy na podległym rynku.
- Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży czy tez zakupu, w tym dokładnej dokumentacji handlowej, zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
- Wyróżnia nas przyjazne i nowoczesne środowisko pracy. Jesteśmy pozbawieni sztywnych i formalnych standardów spotykanych w wielu korporacjach.
- Jesteśmy zawsze otwarci na wyzwania i staramy się zapewnić najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Zawsze stawiamy na jakość obsługi Klienta i nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych.
Co zyskasz zatrudniając się u nas?
- Możliwość zatrudnienia na umowie o pracę
- Prowizje za wyniki sprzedażowe
- Praca w godzinach 8 -16
- Praca w siedzibie firmy w Bielsku Białej w biurach przestronnych i klimatyzowanych
- Dostęp do szkoleń podnoszących doświadczenie , szkolenia coachingowe motywacyjne
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
