Elastyczność w działaniu
Budowanie relacji
Dobra organizacja czasu pracy
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Firma AQUAPOL POLSKA CPV z siedzibą w Świebodzicach, jest liderem w dziedzinie osuszania murów metodą nieinwazyjną. Od 2004 roku jako wyłączny przedstawiciel austriackiej firmy Aquapol na Polskę osuszyliśmy ponad 1600 budynków. Jesteśmy firmą rodzinną, w której wykwalifikowany zespół oraz unikatowe właściwości dostarczanego rozwiązania są stałym motorem napędowym do dalszego rozwoju. Skuteczność Systemu Aquapol jak również indywidualne podejście do każdego klienta to wizytówka Naszej firmy.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Techniczno – Handlowy
Region – województwa: Podkarpackiego ( Rzeszów, Przemyśl), pomiędzy zachodniopomorskim i pomorskim ( Szczecinek, Wałcz, Koszalin ).
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które posiadają doświadczenie w kontaktach handlowych. Idealnie gdyby kandydaci dotychczas pracowali z biurami projektowymi, zarządcami nieruchomości i architektami,
Kandydatów rozpatrujących Nasze ogłoszenie powinna cechować łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność budowania relacji z klientami oraz elastyczność i samodzielność w podejmowaniu działań operacyjnych,
Ważnym aspektem jest również to aby kandydaci posiadali podstawową wiedzę techniczną z zakresu prac budowlanych i byli gotowi do bycia partnerem w biznesie.
Czym będę się zajmował?
Pozyskiwaniem nowych klientów na powierzonym terenie działania,
Budowaniem sieci partnerów korzystających z rozwiązania firmy,
Przygotowywaniem ofert techniczno – handlowych,
Prezentowaniem oferty na spotkaniach z klientami,
Wsparciem klientów w zakresie doradztwa technicznego,
Pracą w oparciu o standardy firmy,
Dbaniem o dobry wizerunek firmy,
Realizacją planów sprzedażowych.
Jak przebiega wdrożenie?
Onboarding trwa około 2 tygodni podczas, których:
Partner uczestniczy w szkoleniu teoretycznym organizowanym w centrali firmy oraz w szkoleniu praktycznym , które odbywa się w terenie działania Partnera,
Stała premia od sprzedaży oraz premia kwartalna zagwarantowane w treści umowy.
Jak zbudowany jest proces sprzedażowy i dział handlowy?
Proces sprzedaży składa się z następujących kroków:
Spotkanie na obiekcie u klienta,
Opracowanie oferty dla klienta,
Prezentacja oferty na spotkaniu z klientem,
Podpisanie umowy,
Uczestnictwo na montażu systemu oraz na serwisach.
Dział handlowy liczy obecnie 12 osób: Konsultantów Techniczno – Handlowych rozlokowanych w różnych częściach kraju, oraz Szefa Sprzedaży, który zarządza zespołem.