Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta NOWA

Podstawa: 6 000 - 10 000 zł
Pensja podstawowa
6 000 - 10 000 zł

Przedstawiciel handlowy – transport morski oraz lotniczy

AVE CARGO SP. Z O.O.

22

http://AVECARGO.COM

Ogłoszenie ważne do: 11-04-2024

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

Brak

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Łódzkie

Kluczowe umiejętności

Doświadczenie w sprzedaży usług b2b Orientacja na działanie Budowanie relacji

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma Ave Cargo została założona w 2010 roku przez osoby mające już wówczas wieloletnie doświadczenie w branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka). Udało nam się stworzyć firmę, która oferuje szeroką gamę rozwiązań transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Jednym z głównym celów, na który kładziemy największy nacisk, to elastyczność względem klientów. Firma nie proponuje gotowych, szablonowych rozwiązań, ale zawsze stara się stworzyć nowe pod kątem indywidualnych, nawet tych najbardziej wymagających potrzeb każdego klienta.

Nie lubisz czekać i chcesz działać?

To jesteśmy dla Ciebie!

 

  1. Firma Ave Cargo Sp. z o.o. rozwija dział sprzedaży, na czele którego stoi Marek Błach, osoba doświadczona w zarządzaniu sprzedażą. 
  2. Prężnie się rozwijamy i szukamy ludzi z pomysłem, zapałem oraz niewielkim doświadczeniem.
  3. Lubisz kontakt w ludźmi, jesteś skuteczny w domykaniu sprzedaży usług i chcesz się w tym kierunku rozwijać?

To świetny moment aby dołączyć do nas.

 

Przedstawiciel handlowy – transport morski oraz lotniczy

 

Jeśli:

  • Masz doświadczenie w sprzedaży usług B2B, mile widziane TSL
  • Chcesz wdrażać swoje pomysły
  • Lubisz działanie niezakłócone administracją
  • Chcesz wyjść poza ramy korporacji i mieć wpływ na organizację 
  • Wykorzystać swój potencjał
  • Jesteś osobą otwartą,  pomysłową, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę
  • Masz dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań
  • Masz chęci do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich

Właśnie dla Ciebie mamy miejsce w zespole, który razem rozbudujemy.

 

Oferujemy:

  • Wsparcie asystenta sprzedaży (sales support)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenie podnoszące kompetencje sprzedażowe oraz rozwój osobisty
  • Niezbędne na tym stanowisku narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon, bazę klientów)
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + prowizja)
  • Możliwość pracy w silnej i stabilnej organizacji
  • Profesjonalne szkolenie sprzedażowe
  • Bieżące wsparcie doświadczonych trenerów sprzedaży
  • Multisport, ubezpieczenie grupowe oraz pakiet medyczny

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług B2B
  • Mile widziane doświadczenie w aktywnym procesowym pozyskiwaniu nowych klientów biznesowych.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, jeśli znasz dodatkowy język obcy to rewelacja!
  • Podstawy prowadzenia negocjacji, prezentacji i rozmów handlowych.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych i masz prawo jazdy kat. B.
  • Wykorzystujesz umiejętności analityczne (praca z ofertami, kalkulacjami, obsługa MS Excel, AI).

 

Twoje zadania:

  • Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na pozyskiwaniu i zamykaniu sprzedaży z Klientami B2B w obszarach trensportów morskich, lotniczych oraz dorogowych i kolejowych.
  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów, social sellingu, itp.).

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

  1. Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie ok. 3 miesięcy. W jego trakcie zapewniamy pełne przeszkolenie w zakresie procesu sprzedaży, produktowe oraz ogólnofirmowe.
  2. Już od pierwszego dnia w pracy będziesz tworzył zespół w oparciu o zasady efektywnej komunikacji na poziomie wewnętrzym oraz zewnętrznym z klientami firmy.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?”

1. Zespołem zarząda osoba z dyżym doświadczeniem w zakresie:

  • zarządzania sprzedażą,
  • szkoleń sprzedażowych 
  • negocjacji 
  • budowania zaspołów.

Swoją pracę opiera na partnerstwie, otwartości, zaufaniu oraz systematyce. Kieruję się mottem 

"Zespół To Zawsze Coś Więcej Niż Suma Jednostek” 

 

Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:

  • Wspólne omawianie strategii sprzedażowej.
  • Wsparcie przełożonego.
  • Realistycznie cele sprzedażowe.
  • Wzajemną pomoc.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:

  1. Stałej podstawy
  2. Premii od sprzedaży

Wysokość obu składników jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz