Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel handlowy - obsługa klientów przemysłowych NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy NOWA

Podstawa: 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
10 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Audytor – Przedstawiciel Handlowy (Pompy Ciepła)

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Profil działu handlowego

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

DORADCA KLIENTA

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań inżynierskich

Podstawa: 5 000 - 7 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 7 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Manager ds. Inwestycji – stolarka drzwiowa

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy / Doradca Techniczno-Handlowy

RENZ Sp. z o.o.

180

http://www.renz.com.pl

Ogłoszenie ważne do: 26-09-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków, Katowice, Sosnowiec, Gliwice, Zabrze

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Komunikatywność i budowanie relacji Znajomość branży budowlanej - inwestycje

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma RENZ Sp. z o.o. to lider w produkcji indywidualnych i systemowych skrzynek pocztowych na rynku europejskim. Powstała w 1925 roku w Kirchbergu w Niemczech, i jako rodzinna firma stawia na nowoczesne rozwiązania, określa kierunek rozwoju rynku i kreuje standardy techniczne. Jej główny zakład ma około 25 000 metrów kwadratowych powierzchni produkcyjnej. Firma posiada oddziały we Francji, Wielkiej Brytanii, Danii a także w Polsce. Priorytetem firmy jest dostarczanie rozwiązań innowacyjnych oraz wysokiej jakości. Dbałość wykonania i nowoczesny design to wizytówka naszej firmy.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy / Doradca Techniczno-Handlowy

Region - województwa: małopolskie, śląskie, opolskie, świętokrzyskie, podkarpackie

 

 

Kogo dokładnie szukamy?

Szukamy osoby, która:

  • Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży budowlanej/inwestycyjnej lub branży FMCG oraz wykształcenie min. średnie techniczne.
  • Ma doświadczenie w kontaktach handlowych z biurami projektowymi, architektami, developerami oraz generalnymi wykonawcami.
  • Posiada prawo jazdy kat. B i jest gotowa do częstych wyjazdów służbowych.
  • Cechuje się wysoką kultura osobistą, zaangażowaniem w powierzone obowiązki oraz dynamiką w działaniu.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Poszukiwaniem nowych Klientów w powyższych obszarach oraz wśród producentów stolarki okienno-drzwiowej, producentów/dystrybutorów ogrodzeń, zarządców zasobów lokalowych, spółdzielni mieszkaniowych, itp. przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów.
  • Będziesz odpowiedzialny za obsługę inwestycji na podległym terenie – pracę z kierownikami budów oraz kontakt z projektantami.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Onboarding trwa 2 tygodnie i w tym czasie pracownik:

  • Odbywa szkolenie techniczne.
  • Pracuje na produkcji w celu poznania produktów oraz ich budowę.
  • Zapoznaje się z procedurami obowiązującymi w firmie w poszczególnych działach – sprzedaży, techniczny, finansowy, logistyki.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w firmie składa się z 2 elementów:

  • Pensji podstawowej – w zależności od doświadczenia.
  • Premii – przysługującej po 6 miesiącach pracy oraz uzależnionej od realizacji planu sprzedażowego i określonej zgodnie z regulaminem. Premia rozliczana jest kwartalnie.

 

Jak zbudowany jest proces sprzedażowy i dział handlowy?

 Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:

  1. Przygotowanie oferty dla Klienta  – pozyskanie niezbędnych danych (formularz wyceny).
  2. Przesłanie oferty Klientowi.
  3. Kontakt z Klientem.
  4. Ustalenie ostatecznego zakresu technicznego.
  5. Negocjacje z Klientem.
  6. Pozyskanie zlecenia.

Dział handlowy liczy 3 pracowników biurowych oraz jednego pracownika w terenie (Handlowiec w regionie Centrum). Działem Handlowym zarządza Dyrektor Sprzedaży.

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy klasy Skoda Rapid, telefon komórkowy, laptop).
  • Bezpłatny pakiet medyczny przy wykupieniu ubezpieczenia na życie.
  • Karnet sportowy MEDICOVER w atrakcyjnej cenie.
  • Ubezpieczenie na życie.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz