Family Food Sp. z o.o.

http://www.mieszko.pl

65

Aktualne oferty pracy

Profil firmy / dzia艂u handlowego Family Food Sp. z o.o.

 

O nas

 

Jeste艣my Polsk膮 mark膮 powsta艂膮 w Raciborzu, która istnieje na Polskim rynku ju偶 od ponad 70 lat. Specjalizujemy si臋 w wyrobach cukierniczych. S艂yniemy z pralin czekoladowych. Posiadamy dwa zak艂ady produkcyjne w naszej rodzimej firmie. Produkujemy w niej bombonierki i praliny na ka偶d膮 okazj臋. Nasze produkty s膮 najwy偶szej jako艣ci, posiadaj膮 naturalny sk艂ad. Najpopularniejszymi naszymi markami s膮: Magnifique, Cherrissimo, Amoretta, Chocoladorro, Michaszki.

Dbamy o dobre imi臋 naszej firmy. Mamy za sob膮 wiele lat ci臋偶kiej pracy, pragniemy nie ustawa膰 w naszych dzia艂aniach. 艢ledzimy pr臋偶nie trendy wyst臋puj膮ce zarówno w Polsce, jak i za granic膮, w naszej bran偶y. Chcemy by膰 mile pami臋tani przez ludzi starszych oraz ich wnucz臋ta.

 

Nasza historia

 

Lata do艣wiadcze艅 solidnie nas ukszta艂towa艂y i da艂y nam stabilne miejsce na rynku pracy. Nasze pocz膮tki datujemy na 1853 rok, gdy Franz Sobtzick w Raciborzu otworzy艂 pierwsz膮 cukierni臋. W 1868 roku powsta艂a nasza pierwsza fabryka na Górnym 艢l膮sku. By艂a ona nap臋dzana par膮. Z ciekawostek, warto wiedzie膰, 偶e w tym miejscu dzisiaj znajduje si臋 Urz膮d Miasta Racibórz.

W roku 1945 swoj膮 dzia艂alno艣膰 rozpocz臋艂a Spó艂dzielnia Inwalidów Raciborzanka. W kolejnych latach otworzy艂a ona produkcje w budynku przy ulicy Starowiejskiej. Wytwarzane tam by艂y przede wszystkim karmelki i krówki. W latach 90 wprowadzili艣my na rynek s艂ynne do dzisiaj produkty: Kule Armatnie, Z艂ote Runo, Solo.

W 1993 roku zak艂ad cukierniczy 艢l膮zak po艂膮czy艂 si臋 z Raciborzank膮 i w ten sposób powsta艂a nasza, do dzi艣 funkcjonuj膮ca pod t膮 nazw膮, firma —  Mieszko. Rok pó藕niej otworzyli艣my drugi zak艂ad produkcyjny w Raciborzu, a w 2002 roku od艣wie偶yli艣my swoje logo. W 2003 roku osi膮gn臋li艣my ogromny sukces, produkuj膮c jedn膮 z najpopularniejszych bombonierek w Polsce —  Amoretta. Dzisiaj sprzedajemy ich oko艂o pó艂tora miliona rocznie.

W 2005 stworzyli艣my mark臋 Cherrissimo, która szybko sta艂a si臋 liderem w sprzeda偶y wi艣ni w likierze. W 2015 roku ponownie od艣wie偶yli艣my swoje logo i od tamtej pory pr臋偶nie si臋 rozwijamy, oferuj膮c naszym klientom nowe produkty, oraz produkuj膮c te kultowe.