Family Food Sp. z o.o.

http://www.mieszko.pl

65

Aktualne oferty pracy

Profil firmy / działu handlowego Family Food Sp. z o.o.

 

O nas

 

Jesteśmy Polską marką powstałą w Raciborzu, która istnieje na Polskim rynku już od ponad 70 lat. Specjalizujemy się w wyrobach cukierniczych. Słyniemy z pralin czekoladowych. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne w naszej rodzimej firmie. Produkujemy w niej bombonierki i praliny na każdą okazję. Nasze produkty są najwyższej jakości, posiadają naturalny skład. Najpopularniejszymi naszymi markami są: Magnifique, Cherrissimo, Amoretta, Chocoladorro, Michaszki.

Dbamy o dobre imię naszej firmy. Mamy za sobą wiele lat ciężkiej pracy, pragniemy nie ustawać w naszych działaniach. Śledzimy prężnie trendy występujące zarówno w Polsce, jak i za granicą, w naszej branży. Chcemy być mile pamiętani przez ludzi starszych oraz ich wnuczęta.

 

Nasza historia

 

Lata doświadczeń solidnie nas ukształtowały i dały nam stabilne miejsce na rynku pracy. Nasze początki datujemy na 1853 rok, gdy Franz Sobtzick w Raciborzu otworzył pierwszą cukiernię. W 1868 roku powstała nasza pierwsza fabryka na Górnym Śląsku. Była ona napędzana parą. Z ciekawostek, warto wiedzieć, że w tym miejscu dzisiaj znajduje się Urząd Miasta Racibórz.

W roku 1945 swoją działalność rozpoczęła Spółdzielnia Inwalidów Raciborzanka. W kolejnych latach otworzyła ona produkcje w budynku przy ulicy Starowiejskiej. Wytwarzane tam były przede wszystkim karmelki i krówki. W latach 90 wprowadziliśmy na rynek słynne do dzisiaj produkty: Kule Armatnie, Złote Runo, Solo.

W 1993 roku zakład cukierniczy Ślązak połączył się z Raciborzanką i w ten sposób powstała nasza, do dziś funkcjonująca pod tą nazwą, firma —  Mieszko. Rok później otworzyliśmy drugi zakład produkcyjny w Raciborzu, a w 2002 roku odświeżyliśmy swoje logo. W 2003 roku osiągnęliśmy ogromny sukces, produkując jedną z najpopularniejszych bombonierek w Polsce —  Amoretta. Dzisiaj sprzedajemy ich około półtora miliona rocznie.

W 2005 stworzyliśmy markę Cherrissimo, która szybko stała się liderem w sprzedaży wiśni w likierze. W 2015 roku ponownie odświeżyliśmy swoje logo i od tamtej pory prężnie się rozwijamy, oferując naszym klientom nowe produkty, oraz produkując te kultowe.