Firma „AB-MICRO” Sp. z o.o. powstała w 2001 r. wykorzystując profesjonalizm i doświadczenie stanowiącej trzon firmy, grupy inżynierów działających w branży od ponad 20 lat. Od początku motorem działania firmy były ich twórcze ambicje realizowane w opracowaniach własnych i praktycznych wdrożeniach. Firma oferuje wysokiej jakości, nowoczesne produkty następujących renomowanych firm: osprzęt elektrotechniczny i obudowy przemysłowe ABB Industrial, Solutions, wielkoformatowa wizualizacja w oparciu o modułowe ściany graficzne LCD, tylno-projekcyjne i LED firmy BARCO, kompleksowe wyposażenie Planetariów w oparciu o rozwiązania firmy RSA Cosmos oprogramowanie HMI/SCADA Movicon firmy Progea, systemy sterowania firmy SIEMENS, systemy diagnostyki predykcyjnej Exertherm, systemy sterowania Automatic Power Switch
Oferowany dziś przez AB-MICRO pakiet usług to nie tylko dostawy, pomoc techniczna, serwis i szkolenia, ale także integracja systemów i rozwiązania „pod klucz” optymalnie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.
W związku z rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Inżynier sprzedaży
Miejsce pracy: WARSZAWA
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów, w tym na produkty firmy ABB oraz EXERTHER,
- prowadzenie sklepu internetowego,
- obsługa klientów zagranicznych,
- doradztwo techniczne w zakresie proponowanych rozwiązań,
- przygotowywanie kompleksowych ofert,
- uczestnictwo w targach i sympozjach oraz wydarzeniach branżowych,
- przygotowywanie raportów dla bezpośredniego przełożonego.
Nasze wymagania
- wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka, elektroenergetyka, elektryka, elektronika, automatyka i robotyka),
- doświadczenie w branży sprzedaży usług/ rozwiązań mile widziane w obszarze produkcyjnym/ przemysłowym min. 2 lata.
- umiejętność nawiązywania kontaktów,
- umiejętność rozwiązywania zagadnień technicznych,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość języka angielskiego B2
- prawo jazdy kat. B.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy składa się z 4 handlowców, którymi zarządza dyrektor pionu. Dzięki płaskiej strukturze firmy masz realny wpływ na swój rozwój.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej
- wynagrodzenie podstaowowe dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- wynagrodzenie prowizyjne
- pracę w przyjaznym i miłym zespole – nieformalne kółka zainteresowań (gry planszowe)
- możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in. prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport,
- auto służbowe, telefon, laptop.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!