Akra sp. z o.o. od 23 lat jest producentem i dystrybutorem magnetyzerów do wody i paliwa Ecomag®. Zajmujemy się uzdatnianiem wody. . Sprzedajemy i montujemy magnetyzery.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca techniczno-handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada min. trzyletnie doświadczenie w sprzedaży.
- Celujemy w osoby, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
- Preferowany kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Zależy nam na osobach, które potrafią pracować w zespole oraz umieją nawiązywać nowe kontakty z Klientami i skutecznie z nimi rozmawiać.
- Wymagamy prawa jazdy kat. B .
Czym będę się zajmować?
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez prezentację produktów (głównie na spotkaniach), ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Sprzedażą opartą o doradztwo techniczne oraz merytoryczne dla Klienta w zakresie wykorzystania asortymentu firmy.
- Będziesz również odpowiadał za budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocję firmy Akra Sp. z o.o. na rynku, głównie przez uczestnictwo w różnego rodzaju akcjach i wydarzeniach marketingowych.
Jak przebiega wdrożenie?
Pełne wdrożenie handlowca do pracy obejmuje okres min 3 miesięcy i składa się z kilku istotnych etapów:
- Pierwszy etap trwa 2 tygodnie i jest prowadzony w siedzibie firmy. W tym czasie nowo zatrudniona osoba poznaje firmę i systemy. Nowy pracownik jest szkolony teoretycznie i praktycznie uczestnicząc w przygotowaniu ofert i innych bieżących zadaniach handlowców.
- Drugi etap trwa około 4 tygodni i polega na budowaniu wiedzy na temat procesu sprzedaży, dostawy i obsługi Klienta w praktyce. W tym czasie handlowiec jest mocno wspierany przez współpracowników oraz dyrektora sprzedaży, pod jego okiem pozyskuje i obsługuje Klientów. Jego zadaniem jest realizacja zadań zleconych oraz samodzielne pozyskiwanie Klientów i dokonywanie sprzedaży produktów oferowanych przez naszą firmę.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Podstawy – uzależnionej w dużej mierze od wiedzy, doświadczenia, umiejętności, kreatywności kandydata.
- Premii uzależnionej od realizacji planu. Model premiowy jest bardzo prosty w wyliczeniu i odnosi się do stałego kosztu członka zespołu handlowego, na które składają się takie czynniki jak uposażenie, leasing pojazdu, kwota paliwa, koszt administracyjny, etc.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Pracę na pełen etat.
- Umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!