Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Sprzedawca Działu mięsno – wędliniarskiego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. OZE / Kanał Sprzedaży Indywidualnej

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. Sprzedaży / Handlowiec

Podstawa: 8 000 - 15 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
8 000 - 15 000 zł
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Sprzedawca Działu mięsno – wędliniarskiego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł
Baza kontaktów

Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży

Allianz Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

6350

http://www.allianz.pl

Ogłoszenie ważne do: 03-12-2023

Super oferta

Umowa Agencyjna

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna, Wyjazdowa

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

4

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa, Siedlce

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji Leadership Przedsiębiorczość

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Nasze wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bogata oferta oraz otwartość na potrzeby rynku, ugruntowały silną pozycję Allianz jako lidera w branży. Najbardziej zależy nam na tym, aby nasi Klienci i Partnerzy uznawali nas za godnych zaufania, czuli się z nami bezpiecznie. Niezależnie od wieku, czy zainteresowań tworzymy zorganizowany zespół, na który zawsze możesz liczyć. Wierzymy, że ubezpieczenia są po to, by dodawać pewności w życiu. Jest wiele obszarów, w których możesz mieć wpływ na realizację tej misji. Zgadzasz się z tym? Razem możemy zadbać o Twoją przyszłość.  Jeśli chcesz pracować z najlepszymi – dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa


 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby, która posiada wykształcenie min. średnie oraz ok. 3-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz pozyskiwaniu Klienta. Preferujemy doświadczenie w sprzedaży usług B2C oraz B2B.
  • Zależy nam na osobach, które potrafią samodzielnie planować swoją pracę, ustalać priorytety oraz cechują się dojrzałością w kontaktach z Klientem.
  • Celujemy w osoby, które są otwarte na nowe wyzwania, lubią kontakt z ludźmi, charakteryzują się wysoką kulturą osobistą i kreatywnością. A przede wszystkim zależy nam na osobach, które lubią się uczyć, rozwijać i pogłębiać swoją wiedzę.
  • Zależy nam, abyś interesował się tematyką marketingu w mediach społecznościowych oraz aktualnymi trendami rekrutacyjnymi.
  • Wymagamy prawa jazdy kat. B.

 

Czym będziesz się zajmował?

  • Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (życiowe, majątkowe i inwestycyjne, ubezpieczenia grupowe i pakiety medyczne) dedykowanych Klientom indywidualnym i biznesowym.
  • Pozyskiwaniem nowych Klientów przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych zgodnych ze standardami Allianz. 
  • Budowaniem własnego zespołu sprzedażowego – będziesz odpowiadać za rekrutację i wdrażanie do pracy nowych Doradców Agentów  Ubezpieczeniowych.
  • Wsparciem członków zespołu w osiąganiu celów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji dla kolejnych Klientów.

 

Kto zarządza działem sprzedaży i jak dbamy o atmosferę w zespole?

Działem handlowym zarządza Dyrektor Sprzedaży i Regionalny Dyrektor Sprzedaży.


Atmosfera i kultura pracy budowana jest w oparciu o wartości firmy: 

  • Wzajemny szacunek,
  • Wsparcie,
  • Otwartą komunikację,
  • Etykę zawodową oraz etykę pracy.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:

  1. Szkolenie produktowe,
  2. Szkolenie z procesu sprzedaży,
  3. Szkolenie z dostępnych narzędzi,
  4. Umówienie spotkań z Klientami oraz udział w nich przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej.

Cały proces wdrożenia odbywa się wspólnie i pod opieką Menedżera oraz Trenerów.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w naszej firmie składa się między innymi z:

  1. Prowizji za sprzedaż,
  2. Dodatkowego wsparcia finansowego przez pierwsze 24 miesiące pracy,
  3. Dodatku paliwowego,
  4. Premii kwartalnej za osiągane wyniki,
  5. Prowizji za obsługę Klienta.


Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Szkolenia i warsztaty na każdym etapie rozwoju zawodowego (onboarding, produktowe, sprzedażowe, obsługowe, training on the job, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające kompetencje miękkie, np. menedżerskie). 
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
  • Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracę.
  • Możliwość udziału w regionalnych i ogólnopolskich akcjach z obszaru Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
  • Elastyczny czas pracy.

Benefity

  • Akademia Junior Menedżera,
  • Szeroki pakiet szkoleń menedżerskich,
  • Indywidualny plan rozwoju,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Program poleceń,
  • Zniżki na ubezpieczenia,
  • Pomoc finansowa w przypadku chorób i zdarzeń losowych,
  • Inicjatywy dobroczynne.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz