Doradca techniczno-handlowy ds. Eksportu
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby z wykształceniem min. średnim, ze znajomością języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (min. poziom C1). Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
- Idealny kandydat posiadałby doświadczenie w handlu zagranicznym, zwłaszcza w branży technicznej.
- Poszukujemy osoby otwartej, o wysokich umiejętnościach interpersonalnych, potrafiącej budować relacje z klientem. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Osoba musiałaby być gotowa do odbywania zagranicznych podróży służbowych, ważne jest także prawo jazdy kat. B.
Czym będę się zajmował?
- Pozyskiwaniem klientów biznesowych (B2B) na powierzonych rynkach zagranicznych oraz doradztwem i aktywną sprzedażą armatury i wyrobów ze stali nierdzewnej.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży poprzez negocjowanie warunków transakcji sprzedaży oraz koordynowanie procesów związanych z realizacją zamówień.
- Wyjazdami służbowymi do klientów oraz udziałem w targach branżowych.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
Proces onboardingu trawa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
- szkolenie z produktu,
- szkolenie z procesu sprzedaży,
- szkolenie z dostępnych narzędzi,
- uczestnictwo w pierwszych spotkaniach przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej.
Jak zbudowany jest dział eksportu i jak się w nim pracuje?
Dział handlowy liczy obecnie 4 osoby: 1 Doradca Techniczno – Handlowy, 2 osoby wspierające (back office) oraz Managera, który zarządza zespołem.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Zapewnienie stałego kontaktu biura z handlowcami w terenie.
- Spotkania integracyjne.
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
- Brak dress code’u.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży składa się z kilku etapów:
- Badanie rynku.
- Spotkania z Klientami.
- Obsługa/negocjacje z nowymi oraz obecnymi Klientami.
- Podpisanie umowy z Klientem.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:
- Stałej podstawy.
- Prowizji – uzależnionej od wyników sprzedażowych.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Elastyczny czas pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Brak dress code’u.
- Parking dla pracowników.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!