dmsales.com to system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży b2b. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service) w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z charakterem świadczonych usług powołaliśmy dział – centrum sukcesu klienta, którego misją jest wsparcie przedsiębiorców w budowie skutecznego procesu sprzedaży.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultanta ds. sukcesu klienta
który analizując problemy w procesie sprzedaży naszych klientów, zaproponuje właściwe rozwiązanie wykorzystujące moduły systemu dmsales.com.
Aplikuj do nas, jeśli:
- jesteś pasjonatem cyfrowego marketingu lub sprzedaży b2b lub chciałbyś rozwijać karierę w tym kierunku
- masz doświadczenie co najmniej 1,5 roczne w sprzedaży b2b i pozyskiwałeś lub obsługiwałeś klientów zdalnie, wykorzystując elektroniczne kanały kontaktu w swojej pracy
- potrafisz identyfikować potrzeby Klientów, rozpoznawać ich obiekcje i budować rozwiązania na zasadzie WIN-WIN
- jesteś otwarty na zmiany i kolejne zadania, oraz umiesz aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami
- posiadasz wiedzę ogólną w zakresie email marketingu, zdalnej sprzedaży, prowadzenia webinarów lub wiesz co to social selling i lubisz automatyzować pracę
- znasz narzędzia do analizy danych, crm, tworzenia treści czy też kampanii marketingowych
Jest to stanowisko, na którym będziesz:
- monitorować aktywność użytkowników w zakresie wykorzystywanych funkcji systemu w procesie sprzedaży i na tej bazie tworzyć ofertę licencji systemu
- aktywnie wspierać prace użytkowników systemu poprzez podpowiadanie rozwiązania
- inspirować klientów poprzez tworzenie scenariuszy i rutyn branżowych w systemie, które mogą być potem wykorzystywane
- szkolić klientów i dzielić się wiedzą wykorzystania systemu w kontekście procesów marketingowo sprzedażowych
- tworzyć kampanie i wspierać działania marketingu b2b dla klientów
- weryfikować informacje zwrotne od klientów i przekazywać je do działu rozwoju
- weryfikować poprawność działania systemu i aktywnie brać udział w testach razem z działem rozwoju
- inicjować rozwój funkcji systemu i nadzorować wdrożenie nowych zmian funkcjonalnych
- aktywnie doskonalić wiedzę z zakresie nowoczesnego marketingu i sprzedaży b2b
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (ekspercka, menedżerka)
- ułożony proces sprzedaży umożliwiający osiąganie wyników i premii
- dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, Basecamp, Calendly, Kibana
- wynagrodzenie w widełkach 4500 zł – 5500 zł brutto + premia za wyniki
- udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy i szybko wyrównać
- możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży
- spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
- kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do prywatnej opieki medycznej
- współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku
- szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej
- świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!