Jesteśmy producentem i dystrybutorem akcesoriów dla graczy, urządzeń peryferyjnych oraz elektroniki użytkowej. Nasze marki własne to m.in. Genesis, Lanberg, Audictus. Realizujemy sprzedaż w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych w ponad 40 krajach. Swoją wiedzę oraz 26-letnie doświadczenie wykorzystujemy we współpracy z największymi producentami w branży.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. handlowych – sprzedaż B2B (m.in. marki Lanberg)
Miejsce pracy: Mosina k/Poznania
Jeśli szukasz pracy w nowoczesnej branży i chcesz się w niej rozwijać, ta rola jest właśnie dla Ciebie!
Poznaj nas lepiej: https://impakt.com.pl/kariera
Sprawdź nasze marki: https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki
Twój zakres obowiązków
- Pozyskiwanie nowych klientów na terytorium Polski – sprzedaż B2B,
- Dbanie o pozytywne relacje z Partnerami Handlowymi za pomocą kanałów zdalnych, spotkań biznesowych oraz uczestnictwa w targach branżowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo w zakresie technicznym,
- Prowadzenie negocjacji biznesowych,
- Realizowanie wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową.
Nasze wymagania
- Spełnienie minimum jednego z trzech wymienionych poniżej warunków:
1. doświadczenie we współpracy z hurtowniami elektrotechnicznymi
2. doświadczenie we współpracy z hurtowniami budowlanymi
3. wiedza w zakresie elektrotechniki (np. zasilanie awaryjne, struktury sieciowe aktywne i pasywne itp.),
- Umiejętności wyznaczania sobie celów i dalszej ich realizacji – w związku z czekającymi targetami,
- Chęć zdobywania nowej wiedzy w zakresie elektrotechniki – tak, aby odpowiednio dobierać ofertę do potrzeb klienta,
- Zaangażowanie i motywacja do rozwoju.
Mile widziane
- Znajomość branży elektrotechnicznej lub/i IT,
- Wiedza w zakresie akcesoriów komputerowych lub/i znajomość tej branży,
- Zainteresowanie marketingiem wspierającym sprzedaż,
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
To oferujemy
- Umowę o pracę / B2B - stabilne zatrudnienie w firmie z 26-letnim doświadczeniem
- Praca hybrydowa – po okresie wdrożenia możliwość pracy 4 dni z biura i 1 z domu,
- Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, 100% finansowane zajęcia języka angielskiego, wyjazdy integracyjne, zniżki na produkty.
- Szkolenia - możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- Dzielenie się wiedzą - Wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem
- Nowinki techniczne - Dostęp do nowinek technicznych z branży IT,
- Pracę w nowoczesnym biurowcu - sprawdź dojazd: Mosina, ul. Stanisława Lema 16.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!