

Jesteśmy czołowym dystrybutorem podzespołów elektronicznych. Dostarczamy usługi i komponenty do komputerów przemysłowych i automatyki. Świadczymy usługi logistyczne i produkcyjne. Obecnie obsługujemy ponad 1000 aktywnych Klientów. W naszym magazynie znajduje się niemal 8000 pozycji asortymentowych. Zatrudniamy ok. 200 pracowników. Kluczowe zobowiązania wobec naszych Klientów to: zapewnienie wysokiej jakości i terminowości dostaw, ochrona poufnych danych oraz uczciwe działanie.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży (elementy elektroniczne) / Account manager
Praca zdalna lub praca w siedzibie Spółki ze wsparciem przełożonych, Menedżerów Produktów i Koordynatorów ds. sprzedaży, zatrudnionych w siedzibie Spółki.
Główne zadania:
- Realizacja powierzonych planów sprzedaży w sektorze elementów elektronicznych na rynku polskim
- Opieka handlowa nad przydzieloną pulą stałych, aktywnych Klientów oraz zdobywanie nowych (B2B)
Nasze wymagania:
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętność do prowadzenia wdrożeń / długofalowych projektów z Klientami
- Predyspozycje do podejmowania samodzielnych decyzji i analitycznego myślenia
- Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do celów
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę na pełny etat, stałe godziny pracy
- Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie uzależnione od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
- Szkolenia branżowe
- Ubezpieczenie na życie finansowane przez Pracodawcę
- Bezpłatną prywatną opiekę medyczną Luxmed
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Kurs języka angielskiego i niemieckiego
- Świadczenia socjalne z ZFŚS - dofinansowanie do wypoczynku indywidualnego i obozów/kolonii dla dzieci
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!