LEGS - jesteśmy polską firmą z kapitałem zagranicznym, największym w Polsce i jednym z największych europejskich producentów oraz dystrybutorów przędz tekstylnych i technicznych. Produkujemy, sprowadzamy, dostarczamy do klientów przędze naturalne (w tym przędze bawełniane i lniane), syntetyczne (w tym poliamidowe i poliestrowe) oraz sztuczne.
Do naszej firmy, o ugruntowanej pozycji oraz działającej na rynku od 30 lat poszukujemy:
Przedstawiciela Handlowego
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego. Idealnie, gdyby było to doświadczenie z branży tekstylnej, lecz również wysoko cenimy doświadczenie zdobyte w innych branżach.
Zależy nam na osobach, które angażują się w to co robią, dbają o efektywną organizację swojej pracy i posiadają wysoką kulturę osobistą.
Szukamy osób z wykształceniem wyższym, dobrą znajomością pakietu MS Office oraz mobilnych z uwagi na regularne podróże na terenie całego kraju. Docenimy również znajomość j. angielskiego, jednak nie jest to dla nas czynnik kluczowy.
Czym będę się zajmować?
Realizowaniem założonych planów sprzedażowych dzięki budowie długofalowych relacji z Klientami naszej firmy. W dużym stopniu jest to opieka nad Klientami, z którymi w przeszłości już aktywnie współpracowaliśmy.
Skutecznym pozyskiwaniem nowych Klientów (doradztwem i aktywną sprzedażą naszych produktów) i budowaniem własnej bazy kontaktów.
Odbywaniem regularnych spotkań handlowych z Klientami na terenie całej Polski.
Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy z Klientem.
Regularnym monitoringiem rynku w zakresie działań konkurencji i proponowaniem rozwiązań, wpływających na rozwój firmy oraz lojalność klientów.
Jak przebiega wdrożenie?
Okres wdrożeniowy w naszej firmie trwa ok. trzech miesięcy. W momencie zatrudnienia nowa osoba otrzymuje opiekuna, który wdraża pracownika w szczegóły, związane z jego stanowiskiem pracy.
Po okresie wdrożenia zatrudniona osoba działa już jako samodzielny pracownik, który w praktyce wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas okresu wdrożeniowego.
Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?
Nasz dział handlowy składa się z 9 osób, na czele z Dyrektorem Handlowym. Z uwagi na charakter przeznaczenia sprzedawanej przez nas przędzy, dział handlowy jest podzielony na odrębne sekcje.
Proces decyzyjny w naszej firmie przebiega niezwykle sprawnie. Zarówno Prezes, jak i Dyrektor są dostępni dla pracowników oraz w każdej chwili można się z nimi umówić na spotkanie.
Tworzymy zgrany zespół ludzi, a średni staż pracy w naszym zespole to 7-8 lat.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:
Części stałej w postaci podstawy.
Premii uzależnionej od wypracowanych wyników. Każdy handlowiec jest premiowany za osiągnięcie targetu oraz dodatkowo za jego przekroczenie.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
Samochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon).
Ubezpieczenie grupowe.
Dofinansowanie do opieki medycznej finansowanej w 90 % przez pracodawcę (w przypadku najniższego pakietu koszt dla pracownika wynosi 5 zł).