Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów
na rynkach niemiecko-języcznych w branży tekstyliów domowych i materacy
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy,
- sprzedaż produktów poprzez aktywne ofertowanie, spotkania bezpośrednie, udział w targach, wystawach , analiza rynku, rozwój sprzedaży,
- dbałość o budowanie silnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
- doradztwo klientom w zakresie oferowanych produktów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, gotowość do wyjazdów służbowych,
- kreatywność w realizacji zadań i planów sprzedaży,
- samodzielność, dyscyplina.
Poszukujemy osoby, która :
- posiada 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- zna: język niemiecki na poziomie B2, warunek konieczny,
- ma znajomość klientów na rynku europejskim branży tekstyliów domowych lub towarów grupy FMCG,
- posiada wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne, szczególnie komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów,
- ma prawo jazdy kat. "B".
Otrzymasz w zamian:
- stałe zatrudnienie - w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie stałe 70%-80% całości uposażenia + premia obrotowo-zadaniowa,
- praca w trybie stacjonarnym w siedzibie firmy jak i wyjazdy służbowe-delegacje,
- pakiet szkoleń : sprzedażowych oraz adaptacyjno-rozwojowych,
- narzędzia pracy (telefon, laptop), docelowo samochód służbowy,
- możliwość korzystania z gotowych baz klientów,
- współpraca w grupie, kooperacja z działem produkcji i planowania,
- ciekawą, pracę z możliwością wdrażania własnych koncepcji produktów oraz sprzedaży.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!