UNIROB jest firmą rodzinną, której właścicielami są Marcin i Paweł Kubiccy. Cechą naszej firmy jest solidność, uniwersalność, dyspozycyjność oraz umiarkowane ceny oferowane naszym klientom. O naszych możliwościach świadczy grono zadowolonych klientów, obsługiwanych przez nas od wielu lat. Są to zarówno mniejsze firmy jak i duże przedsiębiorstwa.
Działalność firmy to dwie różne aktywności. Pierwsza to wykonawstwo części zamiennych i podzespołów na bazie własnego zakładu mechanicznego oraz na bazie szerokiego grona podwykonawców. Druga część działalności to sprzedaż następujących urządzeń:
- urządzeń do wykrywania i separacji zanieczyszczeń w oparciu o ponad 20 letnią współpracę z firmą Sesotec GmbH oraz separatorów magnetycznych
- wag przemysłowych
- sortowników optycznych
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Stacjonarna/Zdalna dla kandydatów z Warszawy lub zdalna dla kandydatów z innych lokalizacji.
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy w branży już od 24 lat i stale się rozwijamy.
- Stawiamy na Twój rozwój! Jeśli będziesz czuć potrzebę, aby doszkolić się z danego tematu, jesteśmy otwarci na rozmowę! Dodatkowo zapewniamy niezbędne szkolenia w zakresie oferowanych przez firmę urządzeń.
- Atmosfera to u nas podstawa! Nie jesteśmy korporacją. Uważamy, że każda osoba wnosi coś nowego do działu handlowego, wpływa na jego rozwój. Dzięki pozytywnym relacjom w zespole możliwa jest odpowiednia współpraca, która jest kluczem do sukcesu zarówno firmy jak i jej pracowników.
- Cenimy Twój czas! Oferujemy Ci elastyczny tryb pracy oraz możliwość pracy zdalnej.
- Nie musisz posiadać własnego pojazdu. Do wykonywania obowiązków służbowych zapewnimy Ci samochód służbowy (po okresie próbnym).
- Docelowo chcemy, abyś po nabyciu odpowiednich kwalifikacji budował własny zespół sprzedażowy.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży oraz z wykształceniem wyższym (preferowane techniczne, handlowe lub techniczno-handlowe). Doświadczenie powinno przełożyć się na umiejętność pozyskiwania jak i utrzymywania pozyskanych klientów.
- Kandydat powinien posiadać wiedzę na temat zagadnień technicznych w zakresie maszyn przemysłowych. Wiedza ta powinna być na tyle rozwinięta, aby kandydat potrafił porozumieć się z obszarem technicznym zakładów, w tym wyjaśnić znaczenie produktów firmy i odpowiedzieć na pytania z nimi związane.
- Konieczna jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, zwłaszcza komunikację w branży.
- Szukamy osób, które są pewne siebie i swoich umiejętności, dzięki czemu łatwiej będzie im przekonywać do siebie klientów.
- Oferta kierowana jest zarówno do mężczyzn jak i kobiet.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Specjalista ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za sprzedaż urządzeń kontrolnych i zabezpieczających z różnych gałęzi przemysłu, w tym takie produkty jak wykrywacze/separatory metali, wykrywacze X-ray, separatory magnetyczne, sortery optyczne czy wagi.
- Na początku Twoim zadaniem będzie samodzielne pozyskanie klientów różnymi drogami kontaktu. Istnieje również możliwość skorzystania z wcześniejszych kontaktów firmy, jednak im więcej handlowiec pozyska własnych „leadów” i więcej produktów sprzeda, tym większą otrzyma prowizję.
- Podczas rozmowy z klientem na wizycie handlowej handlowiec zapozna się z potrzebami klienta, przedstawi odpowiednio dobrany do owych potrzeb sprzęt oraz wykorzystując swoje umiejętności sprzedażowe będzie dążył do sfinalizowania zakupu.
- Co pewien czas będziesz również uczestniczył w targach i wystawach posprzedażowych.
- Nie pracujemy na systemie CRM. W Twojej pracy będziesz używał podstawowych dokumentów systemu Windows.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Podczas 6-miesięcznego okresu wdrożenia zapewnimy Ci niezbędne szkolenia, dzięki którym poznasz nasze produkty oraz zaznajomisz się ze specyfiką sprzedawanych urządzeń.
- Otrzymasz od nas bazę potencjalnych klientów firmy, z którymi będziesz starać się nawiązać współpracę. W dodatku będziesz podejmował próby samodzielnego poszukiwania klientów.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Obecnie jesteśmy w trakcie rozbudowywania nowego działu handlowego. Aktualnie pracują w nim 2-3 osoby, a całym zespołem zarządza jeden ze wspólników.
Jak będziesz wynagradzany?
- Wynagrodzenie różni się w zależności od stażu pracy.
- Przez pierwsze 6 miesięcy handlowiec otrzymuje stałą pensję za swoją pracę. Może zyskać również prowizję, jeśli rzeczywiście uda mu się dokonać sprzedaży.
- Po 6 miesiącach pracy wynagrodzenie podstawowe zostanie pomniejszone, jednak handlowiec będzie mógł liczyć na wyższą premię uzależnioną od wyników.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!