Komunikatywność
Budowanie relacji
Znajomość technik sprzedaży
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Jako skuteczny broker ubezpieczeniowy działamy na terenie całego kraju, dysponując siecią prężnie działających placówek w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Olsztynie. Sprawnie i profesjonalnie dokonujemy analizy i oceny możliwości uzyskania odszkodowania w każdej przedstawionej nam sprawie. Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne, przeprowadzamy Klientów przez wszystkie niezbędne procedury. Wypracowany w Adversum model usługi prawnej pozwala nam reprezentować Klientów na każdym etapie postępowania, również przed sądem.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Sprzedaży
Czym się wyróżniamy?
Zajmujemy się nie tylko obsługą prawną, ale także wsparciem w leczeniu osób poszkodowanych. Współpracujemy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej (IMI).
Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów prawnych, które świadczą usługi dla osób poszkodowanych, ale jako jedyni na rynku mamy usługę łączoną, w której po ustaleniu odpowiedzialności cywilnej pacjent rozpoczyna leczenie w nowoczesnych prywatnych placówkach medycznych, nie korzystając z własnych środków pieniężnych.
W tym samym czasie jego sprawa obsługiwana jest od strony prawnej. Współpraca ta owocuje wymianą informacji o stanie zdrowia pacjenta i rokowaniach na przyszłość.
Powoduje to, że Adversum reprezentujące i działające w interesie poszkodowanego jest w stanie uzyskać relatywnie wyższe kwoty zadośćuczynień, odszkodowań i kosztów leczenia niż inne firmy nie dysponujące takimi informacjami.
Połączenie usług obsługi prawnej i koordynacji procesu leczenia daje większe możliwości i ułatwia pozyskanie Klientów poważnie poszkodowanych w wypadkach.
Kogo dokładnie szukamy?
Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w kontaktach z placówkami medycznymi oraz budowie sieci sprzedaży w branży odszkodowawczej.
Zależy nam na osobach, które oprócz umiejętności budowania własnej sieci sprzedaży posiadają także umiejętność aktywnego i samodzielnego pozyskiwania Klientów, przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych.
Idealny kandydat powinien posiadać łatwość prowadzenia rozmowy z Klientami oraz doświadczenie w pracy z systemami Office, CRM, ERP.
Czym będę się zajmować?
Twoim głównym zadaniem będzie budowa i organizacja struktur sprzedaży i obsługi roszczeń odszkodowawczych poprzez rekrutację, selekcję i szkolenie koordynatorów sprzedaży.
Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (dotarcie do Klientów w sposób etyczny w celu przedstawienia możliwości współpracy), realizację planu pozyskania Klientów oraz rekrutacji koordynatorów i konsultantów Adversum.
Dbaniem o wizerunek firmy poprzez kulturę osobistą, elokwencję, znajomość oferty oraz szacunek względem rozmówcy.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces wdrożenia trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
Wprowadzanie w systemy firmy.
Szkolenie z procesu sprzedaży tj. budowa własnej struktury sprzedaży oraz samodzielna sprzedaż.
Szkolenie z podstaw prawnych odpowiedzialności cywilnej.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z czterech składników:
Premii startowej – na umowie B2B na okres do 6 miesięcy (wynagrodzenie od 5-10 tysięcy brutto, zależne od doświadczenia w branży i realnej możliwości zbudowania struktury sprzedaży).
Prowizji od sprzedaży – 35% z własnych spraw jako Dyrektor oraz nadprowizja ze spraw swoich koordynatorów sprzedaży.
Zaliczki po przyjęciu sprawy do obsługi – wysokość zaliczki waha się od 300 do 3000 zł i jest uzależniona od wysokości roszczenia. Naliczana jest systemowo, zgodnie z załącznikiem do umowy.
Premii uznaniowej – w zależności od postępów w rozwoju sieci sprzedaży.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
W początkowym okresie refundację kosztów użytkowania prywatnego samochodu. Po okresie próbnym, trwającym 6 miesięcy samochód służbowy.