Kancelaria Prawniczo Medyczna Adversum sp. z o.o. funkcjonuje na polskim rynku od dwudziestu lat. Kancelaria jest brokerem ubezpieczeniowym oraz reprezentuje osoby poszkodowane w wypadkach komunikacyjnych, w pracy oraz w rolnictwie. Naszym produktem, który jest oferowany za pośrednictwem sieci sprzedaży jest usługa obsługi prawnej i merytorycznej szkód wynikających z odpowiedzialności cywilnej sprawcy. Ponadto w ramach naszej współpracy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej proponujemy usługę koordynacji procesu leczenia. Połączenie tych dwóch usług daje możliwość naszym klientom jednoczesnej obsługi szkody i uzyskanie stosownych odszkodowań wraz ze wsparciem merytorycznym przy ustalaniu odpowiedzialności sprawcy oraz leczenia z pominięciem kolejek w lecznictwie finansowanym w ramach NFZ.
Ponadto obsługujemy szkody majątkowe. Naszą specjalizacją w szkodach majątkowych są szkody w budynkach i budowlach prywatnych i firmowych, będące skutkiem pożaru, powodzi czy huraganu. Obsługujemy odmowy wypłat z polis zawieranych przez poszkodowanych, częściowych niedopłat czy dokonujemy analizy wyliczenia wypłat odszkodowań.
Handlowcy w terenie sami organizują sobie dostęp do potencjalnych klientów, poprzez akcje marketingowe i pozyskiwanie, w sposób zgodny z prawem i etyką, Osób Polecających mających dostęp do potencjalnych klientów. Ponadto Sprzedawcy otrzymują leady z działań marketingowych prowadzonych bezpośrednio przez centralę firmy.
Działamy zgodnie z przepisami RODO i kontakty z klientami opierają się o zgody na przetwarzanie danych osobowych.
W Adversum funkcjonuje program obsługowy CRM, dostępny dla sieci sprzedaży. Pomaga on monitorować przebieg likwidacji szkody pozyskanych klientów.
Poszukujemy osób z posiadających już doświadczenie w sprzedaży, z tego powodu szkolenia stricte sprzedażowe są szkoleniami odświeżającymi wiedzę handlową.
Podstawę stanowią szkolenia, na których nasi współpracownicy poznają ofertę produktową, zapisy umów, które będą oferowali naszym potencjalnym klientom oraz szkolenia z podstaw prawnych, o które są oparte nasze usługi. Są to między innymi szkolenia z zakresu prawa cywilnego, dotyczącego odpowiedzialności cywilnej na zasadzie winy i ryzyka.
Osoba Polecająca, która wykaże swoją skuteczność i chęć rozwoju może awansować na pozycję Koordynatora.
Koordynator po osiągnięciu poziomu prowizyjnego 35% zostaje Dyrektorem Sprzedaży, a w takiej sytuacji Dyrektor Sprzedaży awansuje na Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.
Wynagrodzenie naszych współpracowników co do zasady jest wynagrodzeniem prowizyjnym i najbardziej optymalna jest współpraca B2B. Niemniej wiemy, że początkowo trudno jest utrzymać się z prowizji, więc w oparciu o biznes plan i wzajemne uzgodnienia przewidujemy wynagrodzenie przejściowe na okres do 6 miesięcy dla Dyrektorów i Koordynatorów. W okresie wypłacania tego wynagrodzenia, przewidziane jest także refinansowanie kosztów użytkowania własnego samochodu do celów służbowych. Po tym okresie dostarczamy służbowe auto wraz z kartą paliwową.
Prowizja należna Dyrektorowi to 35% przychodu netto Adversum. Prowizja Koordynatora zaczyna się od 25% i po uzyskaniu konkretnej ilości spraw, zostaje zwiększona do 30 i 35%.
Wypłata dla Dyrektora to różnica pomiędzy 35% a prowizją należną Koordynatorowi. Po osiągnięciu przez Koordynatora poziomu 35% Dyrektor zyskuje dodatkową nad prowizję z tego Koordynatora w wysokości 5%.
Dla Dyrektora i Koordynatora wypłacamy także zaliczki w wysokości zależnej od wielkości pozyskanej sprawy.
Zaliczki i prowizje wypłacamy także wraz z wypłatą wynagrodzenia przejściowego.
Osoby Polecające otrzymują wynagrodzenie gotówkowe za pozyskaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz za podpisaną umowę (150 zł za zgodę oraz dodatkowo 350 zł za umowę).