Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!
Motywacja, nastawienie i odporność na odmowy to klucz do sukcesu w dzwonieniu. Ten e-book to Twoje mocne wsparcie! Pracując z e-bookiem: Zrozumiesz skąd się biorą Twoje obawy przed dzwonieniem i pokonasz je skutecznie!, Rozwiniesz Odporność Psychiczną, czyli barierę ochronną przed porażkami i obiekcjami, Poprowadzę Cię przez serię 6 zadań na dzwonienie, dzięki którym zwiększysz motywację i zaangażowanie do „zimnych telefonów”. Pokonaj obawy i działaj z tym pełnym ćwiczeń na motywację e-bookiem!
Umawiaj spotkania skutecznie i bez stresu. W 1 dzień opanujesz 5 kluczowych elementów cold calls i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży! Poznasz przykłady jak zacząć rozmowę “mocnym zdaniem za milion”. Będziesz mieć i odpowiedź na każdą obiekcję klienta. Nauczę Cię, w jaki sposób budować zaufanie i autorytet przez telefon, a klient zacznie postrzegać Cię jako eksperta, którego warto posłuchać. Szkolenie z nagrywaniem i analizą rozmów da Ci świeże spojrzenie na „zimne” telefony!
Naucz się strategii rozmów, które wyróżnią Cię na tle konkurencji. Odkryj, jak edukować klientów, uświadamiać potrzebę zmiany i pokazywać faktyczne problemy, stając się w oczach klienta ekspertem! Ebook zawiera: 7 technik uświadamiania klientom ich potrzeb, 3 przykłady skutecznych sprzedażowych rozmów, Analizę 7 częstych błędów w rozmowach, 15 reakcji na 5 częstych obiekcji klientów, 3 metody reakcji na obiekcje cenowe zapobiegające obniżaniu cen. Bądź autorytetem, którego klient słucha!
Handlowcy.AI to szkolenie, które wyposaży Cię w umiejętności nowoczesnego handlowca. Podczas szkolenia dowiesz się, jak w przemyślany sposób wykorzystywać sztuczną inteligencję, by działać efektywniej i skuteczniej. Szkolenie nie jest prezentacją wielu różnych narzędzi. To praktyczna nauka technik, które można zastosować na różnych etapach procesu sprzedaży wykorzystując aplikacje takie, jak ChatGPT. Dzięki niemu zyskasz przewagę w biznesie i wyróżnisz się na rynku.
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.
Umawiaj spotkania szybciej i skuteczniej dzięki świetnej rozmowie stworzonej z tym e-bookiem! Znajdziesz w nim: 15 przykładów „mocnych początków” w rozmowie „na zimno”, 2 strategie umawiania spotkań i cold calling, 3 sposoby na 5 częstych obiekcji klientów, Analiza 3 przykładowych rozmów – najczęstsze błędy w telefonowaniu, 8 przykładowych skryptów rozmów, 2 szablony rozmów do druku. Czytasz, wdrażasz i dzwonisz skuteczniej!
Szkolenie „Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem” to w 100% skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży. Jeśli zależy Ci na rozwoju i poprawie wyników Zespołu zamów jeszcze dziś to szkolenie z technik sprzedaży. Uczestnicy nauczą się też jak budować jeszcze lepsze relacje z klientem, co pozwoli im lepiej rozumieć jego potrzeby i zamykać więcej transakcji. Zamów już dziś szkolenie dla swojego zespołu i zyskaj znaczącą przewagę na rynku! To szkolenie sprzedażowe, które naprawdę działa!