Motywacja, nastawienie i odporność na odmowy to klucz do sukcesu w dzwonieniu. Ten e-book to Twoje mocne wsparcie! Pracując z e-bookiem: Zrozumiesz skąd się biorą Twoje obawy przed dzwonieniem i pokonasz je skutecznie!, Rozwiniesz Odporność Psychiczną, czyli barierę ochronną przed porażkami i obiekcjami, Poprowadzę Cię przez serię 6 zadań na dzwonienie, dzięki którym zwiększysz motywację i zaangażowanie do „zimnych telefonów”. Pokonaj obawy i działaj z tym pełnym ćwiczeń na motywację e-bookiem!
Szkolenie stworzone dla zespołów, które już sprzedają, ale chcą być jeszcze lepsi i skuteczniejsi! Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami pod okiem trenera. To 2 dni pełne konkretów i przykładów, począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , aż po skuteczne pokonanie obiekcji, follow-up i finalizację sprzedaży.
Umawiaj spotkania szybciej i skuteczniej dzięki świetnej rozmowie stworzonej z tym e-bookiem! Znajdziesz w nim: 15 przykładów „mocnych początków” w rozmowie „na zimno”, 2 strategie umawiania spotkań i cold calling, 3 sposoby na 5 częstych obiekcji klientów, Analiza 3 przykładowych rozmów – najczęstsze błędy w telefonowaniu, 8 przykładowych skryptów rozmów, 2 szablony rozmów do druku. Czytasz, wdrażasz i dzwonisz skuteczniej!
Szkolenie „Techniki sprzedaży i budowania relacji z klientem” to w 100% skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży. Jeśli zależy Ci na rozwoju i poprawie wyników Zespołu zamów jeszcze dziś to szkolenie z technik sprzedaży. Uczestnicy nauczą się też jak budować jeszcze lepsze relacje z klientem, co pozwoli im lepiej rozumieć jego potrzeby i zamykać więcej transakcji. Zamów już dziś szkolenie dla swojego zespołu i zyskaj znaczącą przewagę na rynku! To szkolenie sprzedażowe, które naprawdę działa!
Szkolenie dedykowane zespołom: Infolinii, Obsługi Klienta i Helpdesk. Cel szkolenia to przepracowanie rozmów w obsłudze klienta trudnego, czy roszczeniowego i trening umiejętności skutecznego reagowania. Koncentrujemy się na przepracowaniu sytuacji trudnych z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika. Nauczysz się, jak odmawiać, aby nie wywoływać złości i jak przekazywać klientom niepomyślne informacje w sposób chroniący wizerunek firmy. Zapewnij profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji!
Umawiaj spotkania skutecznie i bez stresu. W 1 dzień opanujesz 5 kluczowych elementów cold calls i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży! Poznasz przykłady jak zacząć rozmowę “mocnym zdaniem za milion”. Będziesz mieć i odpowiedź na każdą obiekcję klienta. Nauczę Cię, w jaki sposób budować zaufanie i autorytet przez telefon, a klient zacznie postrzegać Cię jako eksperta, którego warto posłuchać. Szkolenie z nagrywaniem i analizą rozmów da Ci świeże spojrzenie na „zimne” telefony!
Naucz się strategii rozmów, które wyróżnią Cię na tle konkurencji. Odkryj, jak edukować klientów, uświadamiać potrzebę zmiany i pokazywać faktyczne problemy, stając się w oczach klienta ekspertem! Ebook zawiera: 7 technik uświadamiania klientom ich potrzeb, 3 przykłady skutecznych sprzedażowych rozmów, Analizę 7 częstych błędów w rozmowach, 15 reakcji na 5 częstych obiekcji klientów, 3 metody reakcji na obiekcje cenowe zapobiegające obniżaniu cen. Bądź autorytetem, którego klient słucha!
Akademia to unikalne szkolenie dostarczające zaawansowanych umiejętności samodzielnego docierania do klientów. Jest dedykowane handlowcom, New Business Managerom, którzy nie otrzymują wsparcia z marketingu w postaci odpowiedniej ilości leadów lub umówionych spotkań, a wynik sprzedaży zależy głównie lub tylko od ich aktywności. Szkolenie składa się z 5 praktycznych treningów online, a po szkoleniu otrzymujesz praktyczne materiały, schematy i scenariusze, umożliwiające szybkie ich wdrożenie w życie.
Rozwijaj sprzedaż w cyfrowym świecie - zamów dla swojego Zespołu szkolenie „Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie”. Twój zespół opanuje skuteczne taktyki i techniki prospectingu i sociall sellingu. Handlowcy nauczą się stosować odpowiednie techniki sprzedaży dopasowane do cyfrowej rzeczywistości. Dowiedzą się, jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnym środowisku oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększać sprzedaż. To szkolenie to Twoja droga do sukcesu w erze cyfrowej.