Umawiaj spotkania szybciej i skuteczniej dzięki świetnej rozmowie stworzonej z tym e-bookiem! Znajdziesz w nim: 15 przykładów „mocnych początków” w rozmowie „na zimno”, 2 strategie umawiania spotkań i cold calling, 3 sposoby na 5 częstych obiekcji klientów, Analiza 3 przykładowych rozmów – najczęstsze błędy w telefonowaniu, 8 przykładowych skryptów rozmów, 2 szablony rozmów do druku. Czytasz, wdrażasz i dzwonisz skuteczniej!
Naucz się strategii rozmów, które wyróżnią Cię na tle konkurencji. Odkryj, jak edukować klientów, uświadamiać potrzebę zmiany i pokazywać faktyczne problemy, stając się w oczach klienta ekspertem! Ebook zawiera: 7 technik uświadamiania klientom ich potrzeb, 3 przykłady skutecznych sprzedażowych rozmów, Analizę 7 częstych błędów w rozmowach, 15 reakcji na 5 częstych obiekcji klientów, 3 metody reakcji na obiekcje cenowe zapobiegające obniżaniu cen. Bądź autorytetem, którego klient słucha!
Motywacja, nastawienie i odporność na odmowy to klucz do sukcesu w dzwonieniu. Ten e-book to Twoje mocne wsparcie! Pracując z e-bookiem: Zrozumiesz skąd się biorą Twoje obawy przed dzwonieniem i pokonasz je skutecznie!, Rozwiniesz Odporność Psychiczną, czyli barierę ochronną przed porażkami i obiekcjami, Poprowadzę Cię przez serię 6 zadań na dzwonienie, dzięki którym zwiększysz motywację i zaangażowanie do „zimnych telefonów”. Pokonaj obawy i działaj z tym pełnym ćwiczeń na motywację e-bookiem!