Hanna Litwiniuk Prezes Zarządu
Pracahandlowiec.pl posiada znaczącą przewagę nad innymi portalami ogłoszeniowymi, ponieważ skupia się na dotarciu do konkretnej grupy osób, zainteresowanej wyłącznie pracą w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
Jest to pakiet ogłoszeń dzięki, któremu będziesz mógł / mogła prowadzić proces rekrutacji na stanowiska sprzedażowe w sposób ciągły przez okrągłe 12 miesięcy. Nie ma tutaj znaczenia ile ogłoszeń rekrutacyjnych potrzebujesz w ciągu roku ponieważ ich liczba w pakiecie jest nielimitowana.
Nie ma również znaczenia na jakie stanowisko szukasz pracownika oraz w jakiej lokalizacji. Może to być dowolne stanowisko posiadające w swoim zakresie obowiązków czynności sprzedażowe lub obsługi klienta i dowolna lokalizacja (miasto, województwo).
Budżetowanie kosztów rekrutacji z pakietem "OPEN" jest dziecinnie proste, dzięki stałej rocznej opłacie niezależnej od liczby publikowanych ogłoszeń.
W sytuacji tak zmiennego otoczenia biznesowego zakup usługi pojedynczej rekrutacji (ogłoszenia rekrutacyjnego) może być bardzo drogi. Warunki cenowe na portalach ogłoszeń często się zmieniają. Dziś ogłoszenie kosztuje x zł, a jutro może być dużo droższe. Warto pomyśleć o tym, aby zakupić usługę, która pozwoli na zarządzanie działem sprzedaży w sposób przewidywalny kosztowo.
Taki problem występuje regularnie wśród naszych Klientów. Jego rozwiązanie zależne jest od aktualnej sytuacji rynkowej i dostępności kandydatów o odpowiednich kompetencjach i kwalifikacjach. Bardzo często zdarza się, że tego typu osoby nie są akurat dostępne (maja pracę i nie chcą jej obecnie zmienić), a te które poszukują pracy nie spełniają określonych oczekiwań.
Warto pomyśleć wówczas o rozpoczęciu procesu rekrutacji znacznie wcześniej niż pojawia się zapotrzebowanie od biznesu. Unikniemy wówczas „gorączkowego” poszukiwania kandydatów i zatrudniania ich „na siłę”. Takie podejście najczęściej warunkowane jest kosztami rekrutacji. Stąd warto pomyśleć o usłudze, która pozwoli prowadzić rekrutację, bez obawy o wzrost kosztów.
Fluktuacja pracowników w dziale handlowym z reguły wynosi ok. 20-30%. Punktowa rekrutacja nie jest w stanie efektywnie, szybko i skutecznie zasypać pojawiających się wakatów.
Najlepszym rozwiązaniem jest tutaj rekrutowanie „na zapas”. Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że znalezienie odpowiedniej osoby do naszej firmy to proces, który na rynku pracy w Polsce trwa kilka lub więcej miesięcy. I nie jest to nic nadzwyczajnego. Dlatego usługa pozwalająca na rekrutację z wyprzedzeniem i za stałą opłatą najprawdopodobniej jest najlepszym rozwiązaniem.
Cena pakietu „OPEN” umożliwiającego publikowanie dowolnej liczby ogłoszeń, w dowolnej liczbie lokalizacji i na dowolnym poziomie stanowiska przez 12 miesięcy.
Dodatkowo w cenie pakietu otrzymujesz dedykowaną kampanię reklamową Facebook Ads o wartości 2 000 zł. Docieraj do tysięcy pasywnych osób na rynku pracy.
Jeżeli rekrutujesz kilka osób do swojego działu sprzedaży koszt pojedynczego ogłoszenia w pakiecie „OPEN” wyniesie Cię tylko ok. 60 zł.
A jeżeli jesteś dużą firmą to koszt spadnie do 20 zł lub nawet mniej za 1 ogłoszenie.
Wybierz numer telefonu i zadzwoń do naszego eksperta.
Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 24h.
Pomagamy firmom małym, średnim oraz dużym. Sprawdź jak możemy pomóc rozwinąć osobowo i kompetencyjnie dział sprzedaży w Twojej firmie!
Pracahandlowiec.pl posiada znaczącą przewagę nad innymi portalami ogłoszeniowymi, ponieważ skupia się na dotarciu do konkretnej grupy osób, zainteresowanej wyłącznie pracą w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
Nasza współpraca rozpoczęła się w momencie, kiedy poszukiwaliśmy osoby na bardzo konkretne stanowisko: Business development manager (produkcja i logistyka).
Mieliśmy bardzo sprecyzowane oczekiwania w odniesieniu do powyższego stanowiska. Szukaliśmy osoby, która posiada ok. 5 lat doświadczenia w sprzedaży doradczej, w tym w sprzedaży rozwiązań technologicznych do dużych firm z sektora produkcyjnego lub logistycznego (co najmniej 10 000 m2 i ponad 150 pracowników). Dodatkowo interesowała nas podstawowa znajomość metodyki Lean Manufacturing oraz procesów związanych z logistyką produkcji (produkcja gniazdowa, pociąg logistyczny…).
W konsekwencji działań podjętych kompleksowo (publikacja ogłoszenia wsparta 2 usługami consultingowymi: indywidualna kampania w Social Mediach oraz przygotowanie i optymalizacja treści ogłoszenia) przez 30 dni publikacji otrzymaliśmy 30 CV przy 780 odsłonach ogłoszenia. Pozwoliło to na zatrudnienie świetnego kandydata, który spełniał kryteria określone na wstępie rekrutacji.
Swoją przygodę ze specjalistycznym portalem ogłoszeń o pracę dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta -> pracahandlowiec.pl rozpoczęliśmy od publikacji ogłoszenia na stanowisko: Menadżer działu sprzedaży. Wymogiem koniecznym dla kandydatów była bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie.
Aby znaleźć odpowiedniego kandydata, łączącego znajomość języka obcego oraz specyfikę naszej branży skorzystaliśmy z usługi dedykowanej i indywidualnej kampanii Facebook.
Dzięki zaangażowaniu zespołu pracahandlowiec.pl znaleźliśmy właściwego kandydata i pomyślnie zakończyliśmy proces rekrutacji.
Zostaw swój adres e-mail, w zamian będziemy Cię informować o naszym rozwoju, trendach na rynku pracy, ciekawych analizach, nowościach oraz innych tematach, o których nie usłyszysz nigdzie indziej.
Dołącz do ponad 4 tys. ambitnych osób, które rozwijają osobowo i kompetencyjnie działy sprzedaży razem z nami!