Justyna Grabowska Dział rekrutacji
Pracahandlowiec.pl to pierwszy portal, który dostarczył nam CV kandydatów faktycznie dopasowanych do naszej oferty pracy.
Audyt treści ogłoszenia o pracę w sprzedaży to usługa w której eksperci pracahandlowiec.pl dokonują oceny treści ogłoszenia o pracę i jej stopnia sprofilowania pod sprzedaż w celu określenia czy ogłoszenie wzbudzi zainteresowanie odpowiednich kandydatów.
METODYKA - treść Twojego ogłoszenia zostanie sprawdzona wg metodyki wypracowanej przez pracahandlowiec.pl. Powstała ona na podstawie analizy ponad 2000 ogłoszeń sprzedażowych opublikowanych na naszym portalu przez ponad 1300 firm.
WYNIK NA SKALI – twoje ogłoszenie zostanie ocenione na 10 punktowej skali przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń. Uzyskany wynik pozwoli Ci jednoznacznie zrozumieć czy Twoje ogłoszenie jest prawidłowo sprofilowane pod pracownika sprzedaży / obsługi klienta.
RAPORT PDF – po zakończeniu audytu otrzymasz raport w formie PDF, z którego będziesz mógł / mogła dowiedzieć się, które elementy ogłoszenia wymagają doprecyzowania, a które są na odpowiednim poziomie.
Jeżeli widzisz, że Twoje ogłoszenie posiada całkiem niezłą liczbę odsłon, ale nie przekłada się to na otrzymane CV, to problem najprawdopodobniej leży w treści twojego ogłoszenia o pracę.
Bo nie mają zaufania do twojej oferty pracy. Brakuje tam niezbędnych i ważnych dla handlowców informacji, treść jest ogólnikowa, nie opisujesz działu sprzedaży i wielu innych aspektów licząc, że kandydaci się tego domyślą.... W dzisiejszych czasach kandydaci oczekują precyzyjnych informacji i to nie dopiero na rozmowie o pracę, ale już w samym ogłoszeniu.
Tego typu sytuacja występuje najczęściej wówczas kiedy ogłoszenie jest bardzo ogólnikowo napisane i jednocześnie chcemy nim pozyskać zarówno osoby prosto po studiach, specjalistów i najlepszych wyjadaczy sprzedaży słowem wszystkich i nikogo zarazem.
Żeby otrzymać CV konkretnych osób, również ogłoszenie powinno być skonkretyzowane pod konkretny profil osób. Jeżeli chcemy pozyskać kogoś z dużym doświadczeniem to nie piszmy w ogłoszeniu, że zależy nam na osobach z rocznym stażem pracy.
Przyczyn tego stanu rzeczy należy upatrywać w wielu miejscach. Jednak najczęściej należy się przyjrzeć sytuacji po jakich słowach kluczowych ogłoszenie jest wyszukiwane przez kandydatów na portalu pracy. Może się okazać, że drobna zmiana nazewnictwa stanowiska znacząco poprawi wyniki.
Dodatkowo z ogłoszeniem należy wyjść poza portal pracy do osób pasywnych, które najczęściej przebywają w social mediach.
Ponieważ usługa jest wykonywana całkowicie ręcznie przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń, raport PDF otrzymasz w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakupu usługi.
Koszt analizy treści ogłoszenia wykonywany w pełni ręcznie przez eksperta ds. resnponsywności pracahandlowiec.pl
Kliknij obrazek z podglądem raportu lub kliknij tutaj, a zobaczysz jak wygląda raport wykonany przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń.
Zawiera on 17 kryteriów sprzedażowych, których spełnienie powoduje, że ogłoszenie wzbudzi zainteresowanie potencjalnych kandydatów do pracy.
Dzięki dostosowaniu treści ogłoszenia do naszych wytycznych otrzymasz dużo więcej jakościowych i bardzo kalorycznych CV, które przełożą się na większą skuteczność zatrudnienia pracowników do Twojego działu sprzedaży.
Dodaj ogłoszenie na naszym portalu i w drugim kroku procesu publikacji (usługi dodatkowe) wybierz audyt treści ogłoszenia.
Zadzwoń do naszego eksperta lub wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy w przeciągu 24h.
Pomagamy firmom małym, średnim oraz dużym. Sprawdź jak możemy pomóc rozwinąć osobowo dział sprzedaży w Twojej firmie!
Pracahandlowiec.pl to pierwszy portal, który dostarczył nam CV kandydatów faktycznie dopasowanych do naszej oferty pracy.
Ze specjalistycznym portalem ogłoszeń o pracę dla obszaru sprzedaży zetknęliśmy się pośrednio dzięki działaniom reklamowym prowadzonym przez portal w Social Mediach. Najbardziej istotny był dla nas fakt, żeby otrzymać mniej CV, ale bardziej konkretnych z doświadczeniem w handlu B2B. Do tej pory na ogólnych portalach ogłoszeń o pracę bywało z tym bardzo różnie.
Zakupiliśmy ogłoszenie na 30 dni publikacji w planie Biznes (2 lokalizacje) z dodatkowym odświeżeniem ogłoszenia oraz usługą consultingową zapewniającą dotarcie do osób pasywnych "Indywidualna kampania ogłoszenia o pracę w Social Mediach". Przez 30 dni publikacji otrzymaliśmy 26 CV przy 552 odsłonach ogłoszenia. Finalnie podejście portlau pracahandlowiec.pl pozwoliło na wybranie odpowiedniego kandydata i jego zatrudnienie w firmie.
Do tego momentu korzystałem głównie z ogólnych portali ogłoszeń o pracę prowadzonych przez liderów rynku ogłoszeń w Polsce. Jednak to co zawsze mnie zastanawiało to kwestia dużej liczby niedopasowanych CV jakie otrzymywałem na moje ogłoszenia.
Zaufałem Pani Agnieszce, która zaprezentowała mi zupełne inne podejście do rekrutacji osób na stanowiska sprzedażowe. Inne w kontekście nastawienia na jakość CV zamiast ilość.
Portal pracahandlowiec.pl dostarczył 18 CV, z czego 80% mogę określić jako jakościowe. Dodatkowo interesująco wygląda również fakt, że ok. 90% otrzymanych CV są to nowe CV, które nie powtórzyły się z tymi, które otrzymałem wcześniej z innych portali.
Zostaw swój adres e-mail, w zamian będziemy Cię informować o naszym rozwoju, trendach na rynku pracy, ciekawych analizach, nowościach oraz innych tematach, o których nie usłyszysz nigdzie indziej.
Dołącz do ponad 4 tys. ambitnych osób, które rozwijają osobowo działy sprzedaży razem z nami!