Hanna Litwiniuk Prezes Zarządu
Pracahandlowiec.pl posiada znaczącą przewagę nad innymi portalami ogłoszeniowymi, ponieważ skupia się na dotarciu do konkretnej grupy osób, zainteresowanej wyłącznie pracą w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
Audyt treści ogłoszenia o pracę w sprzedaży to usługa w której eksperci pracahandlowiec.pl dokonują oceny treści ogłoszenia o pracę i jej stopnia sprofilowania pod sprzedaż w celu określenia czy ogłoszenie wzbudzi zainteresowanie odpowiednich kandydatów.
METODYKA - treść Twojego ogłoszenia zostanie sprawdzona wg metodyki wypracowanej przez pracahandlowiec.pl. Powstała ona na podstawie analizy ponad 2000 ogłoszeń sprzedażowych opublikowanych na naszym portalu przez ponad 1300 firm.
WYNIK NA SKALI – twoje ogłoszenie zostanie ocenione na 10 punktowej skali przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń. Uzyskany wynik pozwoli Ci jednoznacznie zrozumieć czy Twoje ogłoszenie jest prawidłowo sprofilowane pod pracownika sprzedaży / obsługi klienta.
RAPORT PDF – po zakończeniu audytu otrzymasz raport w formie PDF, z którego będziesz mógł / mogła dowiedzieć się, które elementy ogłoszenia wymagają doprecyzowania, a które są na odpowiednim poziomie.
Jeżeli widzisz, że Twoje ogłoszenie posiada całkiem niezłą liczbę odsłon, ale nie przekłada się to na otrzymane CV, to problem najprawdopodobniej leży w treści twojego ogłoszenia o pracę.
Bo nie mają zaufania do twojej oferty pracy. Brakuje tam niezbędnych i ważnych dla handlowców informacji, treść jest ogólnikowa, nie opisujesz działu sprzedaży i wielu innych aspektów licząc, że kandydaci się tego domyślą.... W dzisiejszych czasach kandydaci oczekują precyzyjnych informacji i to nie dopiero na rozmowie o pracę, ale już w samym ogłoszeniu.
Tego typu sytuacja występuje najczęściej wówczas kiedy ogłoszenie jest bardzo ogólnikowo napisane i jednocześnie chcemy nim pozyskać zarówno osoby prosto po studiach, specjalistów i najlepszych wyjadaczy sprzedaży słowem wszystkich i nikogo zarazem.
Żeby otrzymać CV konkretnych osób, również ogłoszenie powinno być skonkretyzowane pod konkretny profil osób. Jeżeli chcemy pozyskać kogoś z dużym doświadczeniem to nie piszmy w ogłoszeniu, że zależy nam na osobach z rocznym stażem pracy.
Przyczyn tego stanu rzeczy należy upatrywać w wielu miejscach. Jednak najczęściej należy się przyjrzeć sytuacji po jakich słowach kluczowych ogłoszenie jest wyszukiwane przez kandydatów na portalu pracy. Może się okazać, że drobna zmiana nazewnictwa stanowiska znacząco poprawi wyniki.
Dodatkowo z ogłoszeniem należy wyjść poza portal pracy do osób pasywnych, które najczęściej przebywają w social mediach.
Ponieważ usługa jest wykonywana całkowicie ręcznie przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń, raport PDF otrzymasz w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakupu usługi.
Koszt analizy treści ogłoszenia wykonywany w pełni ręcznie przez eksperta ds. resnponsywności pracahandlowiec.pl
Kliknij obrazek z podglądem raportu lub kliknij tutaj, a zobaczysz jak wygląda raport wykonany przez naszego eksperta ds. responsywności ogłoszeń.
Zawiera on 17 kryteriów sprzedażowych, których spełnienie powoduje, że ogłoszenie wzbudzi zainteresowanie potencjalnych kandydatów do pracy.
Dzięki dostosowaniu treści ogłoszenia do naszych wytycznych otrzymasz dużo więcej jakościowych i bardzo kalorycznych CV, które przełożą się na większą skuteczność zatrudnienia pracowników do Twojego działu sprzedaży.
Dodaj ogłoszenie na naszym portalu i w drugim kroku procesu publikacji (usługi dodatkowe) wybierz audyt treści ogłoszenia.
Zadzwoń do naszego eksperta lub wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy w przeciągu 24h.
Pomagamy firmom małym, średnim oraz dużym. Sprawdź jak możemy pomóc rozwinąć osobowo dział sprzedaży w Twojej firmie!
Pracahandlowiec.pl posiada znaczącą przewagę nad innymi portalami ogłoszeniowymi, ponieważ skupia się na dotarciu do konkretnej grupy osób, zainteresowanej wyłącznie pracą w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
Swoją przygodę ze specjalistycznym portalem ogłoszeń o pracę dla obszaru sprzedaży i obsługi klienta -> pracahandlowiec.pl rozpoczęliśmy od publikacji ogłoszenia na stanowisko: Menadżer działu sprzedaży. Wymogiem koniecznym dla kandydatów była bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie.
Aby znaleźć odpowiedniego kandydata, łączącego znajomość języka obcego oraz specyfikę naszej branży skorzystaliśmy z usługi dedykowanej i indywidualnej kampanii Facebook.
Dzięki zaangażowaniu zespołu pracahandlowiec.pl znaleźliśmy właściwego kandydata i pomyślnie zakończyliśmy proces rekrutacji.
Z portalu pracahandlowiec.pl korzystam od kwietnia 2021 roku. Wykorzystuję go do poszukiwania pracowników na stanowiska:
• Regionalnego Kierownika Sprzedaży
• Regionalnego Przedstawiciela Handlowego
• Doradcy ds. fotowoltaiki
• Partnera / Agenta sprzedaży
Osoby zarządzające portalem każdego dnia rozwijają projekt w kierunku specjalizacji i wyszukiwania pracowników jak najbardziej dopasowanych do profilu poszukiwanego kandydata. Dzięki temu jestem w stanie rozwijać zespół handlowy i zatrudniać kolejne osoby na stanowiska sprzedażowe.
Zostaw swój adres e-mail, w zamian będziemy Cię informować o naszym rozwoju, trendach na rynku pracy, ciekawych analizach, nowościach oraz innych tematach, o których nie usłyszysz nigdzie indziej.
Dołącz do ponad 4 tys. ambitnych osób, które rozwijają osobowo działy sprzedaży razem z nami!