TROKENTECH (dystrybutor żywic, powłok i farb specjalistycznych) to znana i ceniona firma w branży budowlanej. Specjalizujemy się w profesjonalnym doradztwie w zakresie rozwiązań dla nowych i remontowanych obiektów budowlanych. Współpracujemy z firmami oraz z Klientem indywidualnym, polecamy tylko naprawdę dobre rozwiązania!
W związku z nieustannym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Będziesz miał możliwość sprzedaży produktów znanej i cenionej firmy w branży budowlanej.
- Praca u Nas to praca w młodym zespole, gdzie zawsze panuje dobra atmosfera!
- W Naszej firmie otrzymasz jasne i przejrzyste zasady pracy oraz wynagradzania.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy kandydatów z udokumentowanym doświadczeniem handlowym (doświadczenie w handlu materiałami budowlanymi i w sprzedaży chemii budowlanej, w tym dla klientów B2B, będzie dodatkowym atutem), posiadających łatwość nawiązywania kontaktu bezpośredniego jak i telefonicznego.
- Zależy nam na osobach z wykształceniem minimum średnim (mile widziane będzie wykształcenie wyższe techniczne).
- Naszych pracowników powinna cechować gotowość i otwartość do pracy w zespole, zaangażowanie, systematyczność, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i chęć wsparcia w grupowym rozwiązywaniu problemów.
- Chcemy mieć w swoim zespole ludzi z pasją, nielubiących rutyny, otwartych na nowe wyzwania i chętnych do zgłębiania nowych rozwiązań technicznych.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako doradca techniczno-handlowy będziesz odpowiedzialny za sprzedaż specjalistycznej chemii budowlanej: hydroizolacji dachowych, posadzek żywicznych i produktów antykorozyjnych.
- Twoja praca będzie polegać na obsłudze aktualnych klientów (zarówno przychodzących do biura jak i telefonicznych oraz mailowych), utrzymywaniu z nimi dobrych relacji oraz pozyskiwaniu nowych klientów z rynku (nie figurujących w naszej bazie danych).
- Będziesz opracowywał i prezentował oferty, udzielał doradztwa sprzedażowego i technicznego dla klientów.
- Pracując w oddziale, będziesz w dodatku odpowiadał za dbanie o odpowiedni wygląd ekspozycji, przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłki towarów oraz przygotowywanie i barwienie farb.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Intensywny proces onboardingu trwa jeden miesiąc.
- W tym okresie przewidziane są dla handlowca szkolenia, praca własna i praca asystowana.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak przebiega proces sprzedaży?
Dział handlowy składa się z 12 osób, w tym jednej osoby zarządzającej – Dyrektora Handlowego.
- Cały proces rozpoczyna się od diagnozy potrzeb klientów. Dzięki odpowiedniemu zdiagnozowaniu potrzeb handlowiec może skuteczniej pozyskiwać nowych klientów jak i lepiej zrozumieć tych aktualnych.
- Handlowiec przedstawia i objaśnia naszą ofertę produktową oraz udziela doradztwa technicznego.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu oferty przez klienta następuje zamówienie wybranych produktów oraz wystawienie faktury.
- Od 20% do 80% leadów jest dostarczany handlowcom przez firmę.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzenia składa się z dwóch elementów: pensji podstawowej oraz premii w pełni uzależnionej od wyników, nie ograniczonej od góry.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16.00, w biurze w Warszawie, ul. Modlińska 6A.
- Partnerską i przyjacielską atmosferę w młodym, prężnym zespole.
- Wsparcie ze strony przełożonych i zespołu w całym okresie zatrudnienia.
- Narzędzia wspomagające sprzedaż: CRM, system magazynowo- handlowy, bazy danych.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty (przeszkolenie z asortymentu – nie musisz na wejściu być specjalistą w zakresie żywic i powłok malarskich).
- Imprezy i wycieczki integracyjne,
- Benefity pozapłacowe: prywatną opiekę medyczną Medicover, karnet Multisport.
- Brak dress code’u.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!