
Jako skuteczny broker ubezpieczeniowy działamy na terenie całego kraju, dysponując siecią prężnie działających placówek w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Olsztynie. Sprawnie i profesjonalnie dokonujemy analizy i oceny możliwości uzyskania odszkodowania w każdej przedstawionej nam sprawie.
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne, przeprowadzamy Klientów przez wszystkie niezbędne i nierzadko zawiłe procedury. Wypracowany w Adversum model usługi prawnej pozwala nam reprezentować Klientów na każdym etapie postępowania, również przed sądem. Często są to trudne przypadki, jednak zawsze znajdujemy dobre rozwiązania.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Sprzedaży
Czym się wyróżniamy?
Zajmujemy się nie tylko obsługą prawną, ale także wsparciem w leczeniu osób poszkodowanych. Współpracujemy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej (IMI)
Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów prawnych, które świadczą usługi dla osób poszkodowanych, ale jako jedyni na rynku mamy usługę łączoną, w której po ustaleniu odpowiedzialności cywilnej pacjent rozpoczyna leczenie w nowoczesnej prywatnej placówce, nie korzystając z własnych środków pieniężnych. W tym samym czasie, jego sprawa obsługiwana jest od strony prawnej. Współpraca ta owocuje wymianą informacji o stanie zdrowia pacjenta i rokowaniach na przyszłość. Powoduje to, że Adversum reprezentujące i działające w interesie poszkodowanego jest w stanie uzyskać relatywnie wyższe kwoty zadośćuczynień, odszkodowań i kosztów leczenia niż inne firmy nie dysponujące takimi informacjami.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w kontaktach z placówkami medycznymi oraz budowie sieci sprzedaży w branży odszkodowawczej.
- Idealny kandydat powinien posiadać łatwość prowadzenia rozmowy z Klientami oraz posiadać doświadczenie w pracy z systemami Office, CRM, ERP.
- Zależy nam na osobach, które posiadają umiejętność aktywnego i samodzielnego pozyskiwania Klientów przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych (100% leadów Dyrektor pozyskuje samodzielnie).
Czym będę się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie budowa i rozbudowa sieci sprzedaży, która będzie pozyskiwała sprawy.
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (przy wykorzystaniu metod prospectingowych np.: cold call, cold mail itp.).
- Oprócz sprzedaży będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientem tzn. dotarcie do kandydatów w sposób etyczny w celu przedstawienia możliwości współpracy.
- Dbaniem o wizerunek firmy poprzez kulturę osobistą, elokwencję, znajomość oferty, szacunek względem rozmówcy.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces wdrożenia trwa około 3 miesięcy obejmuje swoim zakresem:
- Wprowadzanie w systemy firmy,
- Szkolenie z procesu sprzedaży tj. budowa własnej struktury sprzedaży oraz samodzielna sprzedaż.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z trzech składników:
- Premii startowej - na umowie B2B na okres do 6 miesięcy.
- Prowizji od sprzedaży – 35% z własnych spraw jako Dyrektor oraz nadprowizja ze spraw swoich koordynatorów.
- Zaliczki po przyjęciu sprawy do obsługi - wysokość zaliczki waha się od 300 do 3000 zł i jest uzależniona od wysokości roszczenia. Naliczana jest systemowo zgodnie z załącznikiem do umowy.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Po okresie próbnym samochód służbowy.
- Grupowe ubezpieczenie medyczne.
- Ubezpieczenie na życie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!