Specjalista ds. sprzedaży na rynek zagraniczny

Proof-Steel sp. z o. o.

20

http://proof-steel.pl

Ogłoszenie ważne do: 04-10-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warmińsko-mazurskie  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji Komunikatywność Znajomość technik sprzedaży

Opis stanowiska

 

Jesteśmy firmą działającą w branży spawalniczej. Dotychczasowym głównym produktem firmy są stojaki transportowe dla przemysłu szklarskiego. Misją naszej firmy jest dostarczenie jak najlepszych rozwiązań magazynowych oraz transportowych dla naszych klientów.

Naszą maksymą jest ciągły rozwój i rozrost firmy. Aby to czynić wyspecjalizowaliśmy się w produkcji masowej małych konstrukcji stalowych. Dotychczasowymi naszymi odbiorcami są takie kraje jak Polska, Szwecja, Litwa, Dania, Belgia.

Cele na najbliższe lata to zostanie liderem w produkcji stojaków transportowych.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży na rynek zagraniczny

 

Czym się wyróżniamy?

  1. Otrzymasz wsparcie założycieli, bezpośrednio u źródła i będziesz miał realny wpływ na rozwój firmy. Aktualnie firma zatrudnia około 20 pracowników.
  2. Wyborem dowolnej formy zatrudnienia w tym współpracę na zasadzie B2B, umowy o pracę lub o dzieło.
  3. Możliwością pracy w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do Internetu i zasięg telefonu komórkowego).

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Idealnie, gdyby było ono z branży spawalniczej. Mile widziane jest wykształcenie wyższe.
  • Zależy nam na osobie samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.
  • Ważnym aspektem jest dla nas również wysoki stopień komunikatywności oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z potencjalnymi Klientami.
  • Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się z klientem zagranicznym
  • Mile widziana znajomość innego języka obcego.
  • Docenimy gotowość do pracy w ramach kontraktu B2B.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż produktów firmy podczas spotkań stacjonarnych i w terenie u Klienta. Naszym Klientem jest wyłącznie Klient firmowy (B2B).
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez prezentacje produktów, ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy.
  • Tworzeniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
  • Stałym podnoszeniem kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i konferencjach branżowych.

 

Jak zbudowany jest proces sprzedaży?

Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:

  1. Pozyskanie kontaktu lub wykorzystanie kontaktu dostarczonego przez firmę.
  2. Spotkanie z Klientem i omówienie potrzeb.
  3. Przedstawienie oferty firmy.
  4. Negocjowanie warunków umowy.
  5. Podpisanie umowy.

W przypadku wpłynięcia zamówienia dotyczącego małej ilości produktów czas zamknięcia leada to max 2 dni. W przypadku wejścia w duże firmy i duże zamówienia (1 mln zł) czas do rozpoczęcia produkcji zazwyczaj trwa do 30 dni.

 

Jak przebiega wdrożenie i jak firma dba o atmosferę?

Okres wdrożeniowy trwa 5 dni. W tych dniach zapoznasz się z asortymentem firmy, zakresem zadań oraz poznasz nasze atuty oraz możliwości. Przedstawimy Ci również wartości firmy i opowiemy o naszych docelowych klientach. W pierwszych dniach będziesz odpowiedzialny za ułożenie harmonogramu pracy, rozrysowanie przykładowych tras oraz spotkań i przedstawianie go nam.

 

Atmosfera w dziale budowana jest poprzez:

  • Cykliczne miesięczne rozmowy o Twoim dalszym rozwoju.
  • Otwartość przełożonego oraz zespołu na Twoje pomysły i refleksje.
  • Uzgodnione cele, na które masz wpływ i które realizują Twoje osobiste dążenia.
  • Wzajemnie wsparcie.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagradzania składa się z 3 elementów:

  • Podstawa
  • Prowizja - uzależniona od sprzedaży (nasz zakład jest w stanie przerobić miesięcznie kontraktów na poziomie około 3 mln zł). Zakładając prowizje na poziomie 2% dodatkowy dochód wynosi 60 tyś.
  • Premia uznaniowa

 

Jak aplikować?

Wyślij nam swoje CV wraz odpowiedziami na poniższe kwestie:

  • Kilka słów o sobie (np. osiągnięcia, zamierzone cele).
  • Twoje doświadczenia zawodowe.
  • W jakim systemie pracy oraz w jakiej formie interesuje praca w Proof-Steel.
  • W jakim zespole chciałbyś/chciałabyś pracować.
  • Jakie masz oczekiwania od NAS jako pracodawców.

UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na napisanie odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz

Złóż podanie o pracę

Dodaj CV (.pdf, .jpg, .png)

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Specjalista ds. sprzedaży na rynek zagraniczny

Pensja podstawowa: 4 000 zł

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Audytor – Przedstawiciel Handlowy (Pompy Ciepła)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Handlowy

Prowizja: 16 000 - 35 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
16 000 - 35 000 zł
Baza kontaktów

Audytor – Przedstawiciel handlowy (Fotowoltaika)

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów
Profil działu handlowego

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów