SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrzeniem biur, magazynów oraz warsztatów, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Techniczno - Handlowy
Miejsce pracy: województwo opolskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Doradztwo techniczno-handlowe w obszarze oferowanych przez firmę produktów,
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami,
- Realizację wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, zgodnie z polityką firmy,
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Przygotowywanie umów i koordynację realizacji zamówień,
- Bieżące raportowanie,
- Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z obszarem sprzedażowym i obsługą klientów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Przynajmniej rocznego doświadczenia w prowadzeniu działań sprzedażowych B2B, w branży technicznej,
- Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami,
- Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych (woj. opolskie a także część dolnośląskiego oraz śląskiego),
- Dobrej znajomości MS Office,
- Umiejętności analitycznych,
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Mile widziane - wymagania dodatkowe, nieobowiązkowe:
- Doświadczenie i znajomość branży zaopatrzenia biur, magazynów,
- Doświadczenie w budowaniu swojego portfolio klientów od podstaw,
- Znajomości języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie,
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Praca zdalna/mobilna,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- System premiowy,
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
- Bogaty pakiet socjalny.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!