Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Krajowy Doradca Techniczny

Podstawa: 8 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
8 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Młodszy Handlowiec

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • SMART-HR
  • B2B, B2C
  • HoReCa - Usługi i produkty hotelarskie
  • 01-07-2025
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy 4ECO NOWA

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 4 666 - 6 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 666 - 6 000 zł
Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Medyczny w specjalności Urologia, Ginekologia, Neurologia

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
  • SMART-HR
  • B2B
  • Zdrowie - Produkty i usługi medyczne
  • 29-06-2025
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca 4ECO NOWA

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Konsultant ds. Sukcesu Klienta w serwisie dmsales.com

Dbms sp. zo.o.

45

http://www.dbms.com.pl

Ogłoszenie ważne do: 04-12-2021

Super oferta

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Chorzów, Śląskie, Katowice

Kluczowe umiejętności

Znajmość cyfrowego marketingu i sprzedaży Rozpoznawanie problemu klienta Doradzanie klientowi w budowie rozwiązania

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

dmsales.com to system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży b2b. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service) w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z charakterem świadczonych usług powołaliśmy dział  – centrum sukcesu klienta, którego misją jest wsparcie przedsiębiorców w budowie skutecznego procesu sprzedaży.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultanta ds. sukcesu klienta

który analizując problemy w procesie sprzedaży naszych klientów, zaproponuje właściwe rozwiązanie wykorzystujące moduły systemu dmsales.com.

 

Aplikuj do nas, jeśli:

  • jesteś pasjonatem cyfrowego marketingu lub sprzedaży b2b lub chciałbyś rozwijać karierę w tym kierunku
  • masz doświadczenie co najmniej 1,5 roczne w sprzedaży b2b i pozyskiwałeś lub obsługiwałeś klientów zdalnie, wykorzystując elektroniczne kanały kontaktu w swojej pracy
  • potrafisz identyfikować potrzeby Klientów, rozpoznawać ich obiekcje i budować rozwiązania na zasadzie WIN-WIN
  • jesteś otwarty na zmiany i kolejne zadania, oraz umiesz aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami
  • posiadasz wiedzę ogólną w zakresie email marketingu, zdalnej sprzedaży, prowadzenia webinarów lub wiesz co to social selling i lubisz automatyzować pracę
  • znasz narzędzia do analizy danych, crm, tworzenia treści czy też kampanii marketingowych

 

Jest to stanowisko, na którym będziesz:

  • monitorować aktywność użytkowników w zakresie wykorzystywanych funkcji systemu w procesie sprzedaży i na tej bazie tworzyć ofertę licencji systemu
  • aktywnie wspierać prace użytkowników systemu poprzez podpowiadanie rozwiązania
  • inspirować klientów poprzez tworzenie scenariuszy i rutyn branżowych w systemie, które mogą być potem wykorzystywane
  • szkolić klientów i  dzielić się wiedzą wykorzystania systemu w kontekście procesów marketingowo sprzedażowych
  • tworzyć kampanie i wspierać działania marketingu b2b dla klientów
  • weryfikować informacje zwrotne od klientów i przekazywać je do działu rozwoju
  • weryfikować poprawność działania systemu i aktywnie brać udział w testach razem z działem rozwoju
  • inicjować rozwój funkcji systemu i nadzorować wdrożenie nowych zmian funkcjonalnych
  • aktywnie doskonalić wiedzę z zakresie nowoczesnego marketingu i sprzedaży b2b

 

Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (ekspercka, menedżerka)
  • ułożony proces sprzedaży umożliwiający osiąganie wyników i premii
  • dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, Basecamp, Calendly, Kibana
  • wynagrodzenie w widełkach 4500 zł – 5500 zł brutto + premia za wyniki
  • udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy i szybko wyrównać 
  • możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży
  • spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
  • kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do prywatnej opieki medycznej
  • współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku
  • szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej
  • świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz