Firma EFD Induction jest aktywna w dziedzinie grzejnictwa indukcyjnego od ponad 65 lat. Dzięki ciągłemu rozwojowi firma stała się jednym z największych dostawców technologii nagrzewania opartych na grzejnictwie indukcyjnym. EFD posiada biura sprzedaży, zakłady produkcyjne i ośrodki badawczo-rozwojowe, obejmujące zasięgiem cały świat. W 2008 roku powstał polski oddział EFD Induction w Gliwicach.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży (grzejnictwo indukcyjne)
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada wykształcenie inżynierskie oraz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży. Idealnie, gdyby było to doświadczenie w sprzedaży B2B w branży obróbki cieplnej: lutowanie, prostowanie.
- Zależy nam na osobie, która potrafi samodzielnie planować swoją pracę, ustalać priorytety oraz cechuję się dojrzałością w kontaktach z klientem.
- Wymagamy prawa jazdy kat. B (gotowość do wyjazdów służbowych) oraz dobrej znajomości języka angielskiego.
- Ważnym aspektem jest dla nas również wysoki stopień komunikatywności oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
Czym będziesz się zajmować?
- Pozyskiwaniem nowych Klientów z segmentu B2B przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingu. Większość leadów specjalista ds. sprzedaży generuje każdego miesiąca samodzielnie.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Będziesz również odpowiadał za budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocję firmy na rynku, głównie przez uczestnictwo w różnego rodzaju akcjach i wydarzeniach marketingowych.
- Aktywną pracą z systemem CRM.
Jak przebiega wdrożenie oraz jak zbudowany jest dział sprzedaży?
Okres wdrożeniowy trwa pomiędzy 3-6 miesięcy. Przez ten czas zapoznasz się z naszymi procedurami, zakresem zadań oraz sposobem pracy. W początkowym okresie możesz liczyć na duże wsparcie naszych doświadczonych pracowników.
Na chwilę obecną dział sprzedaży nowych urządzeń liczy 2 osoby i jest zarządzany przez Prezesa Zarządu. W firmie panują bardzo dobre relacje, a pracownicy posiadają dużą swobodę działania. Nasz Polski odział liczy 22 osoby.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
- Identyfikacja potrzeb Klienta.
- Przedstawienie najkorzystniejszego rozwiązania, które poprawi jakość produktu oraz zoptymalizuje proces produkcyjny pod względem kosztów, czasu oraz energii.
- Przygotowanie oferty dla Klienta i negocjacje z nią związane. Na tym etapie bardzo często Klient wymaga prób, testów i pokazów. Istnieje możliwość wykonania takich pokazów zarówno u klienta jak i u nas.
- Finalizacja transakcji, której skutkiem jest podpisanie zamówienia przez Klienta.
- Utrzymywanie dobrych kontaktów i relacji z Klientem mających wpływ na przyszłe zamówienia.
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z 2 elementów:
- Wynagrodzenia podstawowego
- Premii rocznej - przyznawanej w oparciu o wyniki sprzedażowe w porównaniu do założonego planu. Na obecną chwilę maksymalna premia roczna wynosi 2 podstawy.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon służbowy).
- Prywatną opiekę medyczną w wersji rozszerzonej.
- Polisę na życie.
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje oraz znajomość oferowanych urządzeń.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!