Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest pracować w start-upie? Chcesz poznać tajniki platform sprzedażowych, a jednocześnie nie boisz się wyzwań? Potrafisz rozmawiać z ludźmi i nigdy nie rozstajesz się z telefonem? Świetnie!
MerXu powiększa zespół! Szybki rozwój platformy pokazuje, że potrzebujemy więcej handlowców w naszym poznańskim biurze. Jeśli chcesz do nas dołączyć- aplikuj już dziś i zacznijmy razem budować merXu!
Teraz kilka słów o Twojej przyszłej pracy:
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie Klientów biznesowych zainteresowanych sprzedażą oraz zakupem produktów za pośrednictwem naszej platformy,
- telefoniczna i mailowa obsługa sprzedażowa klientów B2B,
- realizacja planów sprzedaży,
- terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych,
Nasze wymagania
- minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem biznesowym (telefonicznie),
- znajomość specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/call center/sklep internetowy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra obsługa komputera w zakresie MS Office,
- nastawienie na realizację celów,
To oferujemy
- uczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskim,
- aktywny udział w budowaniu nowych struktur,
- nowoczesne biuro w samym centrum Poznania,
- pracę w oparciu o umowę o pracę / umowę zlecenie / własną działalność (do indywidualnego ustalenia),
- pakiet szkoleń,
- system premiowy wypłacany od 80% realizacji celów, bez górnej granicy.
Już dzisiaj złóż swoją aplikację i daj sobie szansę rozpocząć swoją przygodę zawodową w merXu!