Ogłoszenie archiwalne
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Bytom
pozyskiwanie nowych klientów z grupy HoReCa,
pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych,
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,
prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,
realizacja planów sprzedaży krótko i długo terminowych,
profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego.
dla których kontakt z ludźmi, to przyjemność,
potrafiących korzystać z komputera – znających pakiet MS Office (w tym MS Excel),
posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia,
dyspozycyjnych i posiadających prawo jazdy kat. B,
nastawionych na zdobycie doświadczenia w sprzedaży dla dynamicznie rozwijającego się rynku gastronomicznego.
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DORADCA KLIENTA ds. HoReCa