Manuale Ogłoszenie o pracę

Jak dodać ogłoszenie o pracę?

Wybór rodzaju ogłoszenia

Aby dodać ogłoszenie o pracę należy po zalogowaniu na konto pracodawcy kliknąć przycisk "Dodaj ogłoszenie". Przycisk ten znajduje się na górnej belce menu lub w lewym menu. Następnie należy wybrać plan Premium, Biznes lub Ultra oraz poziom stanowiska i kliknąc przycisk "Przejdź dalej". Poszczególne plany różnią się liczbą wakatów, lokalizacji oraz odświeżeń. Do wyboru jest 6 poziomów stanowisk: Sprzedawca / kasjer, Doradca / obsługa Klienta, Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds. sprzedaży, Kierownik sprzesdaży oraz Dyrektor sprzedaży.

Każdorazowo cena wybranego ogłoszenia widoczna jest przy wybranym poziomie stanowiska. W przypadku publikowania ogłoszenia z wcześniej zakupionego pakietu należy wybrać pozycję oznaczoną słowem "PAKIET", wówczas nie będzie potrzeby dokonywania płatności za ogłoszenie w kolejnych krokach procesu publikacji.

 

 

Formularz dodawania ogłoszenia

Formularz składa się z 4 kroków (tworzenie oferty, dodatki, podgląd oraz płatność / akceptacja), a jego wypełnienie zajmie Ci ok. 5 min.

W kroku 1 określane są informacje szczegółowe dotyczące ogłoszenia. Informacje podzielone zostały na następujące bloki tematyczne:

  • Informacje o firmie - uzupełnią się automatycznie na podstawie wcześniej wprowadzonych danych podczas zakładania konta.
  • Informacje o stanowisku (nazwa stanowiska, forma zatrudnienia, poziom doświadczenia, wynagrodzenie podstawowe, wynagrodzenie prowizyjne, rodzaj pracy, rodzaj Klienta, rodzaj samochodu służbowego w tym informacja czy samochód służbowy jest również do użytku prywatnego).
  • Wakaty / Lokalizacja (obszar sprzedaży) - w podziale na miasta i województwa.
  • Informacje o produkcie (rodzaj produktu, staż produktu na rynku, długość cyklu sprzedaży oraz dostępność bazy kontaktów).
  • Kluczowe umiejętności - można określić max 3 i oznaczyć na jakim poziomie wymagana jest ich znajomość.
  • Treść ogłoszenia - do uzupełnienia w zależności od pomysłu Pracodawcy.
  • Informacje o procesie rekrutacyjnym (przewidywana data zatrudnienia, rekrutacja online, wymagane CV).
  • Sposób aplikowania / Klauzule prawne - do uzupełnienia w zależności od sposobu aplikowania (konto pracodawcy, zewnętrzny system ATS).

Pola obowiązkowe oznaczone są *

Po uzupełnieniu wymaganych pól należy kliknąć przycisk "Dalej"

Pola oznaczone zieloną literką "i" w kółeczku mają przypisane szczegółowe opisy dotyczące wprowadzanych informacji. Aby je zobaczyć należy „najechać” kursorem myszki na ikonę.

 

W kroku 2 można zakupić opcje dodatkowe, które możemy podzielić na 3 grupy:

  • Usługi consultingowe - przygotowanie i optymalizacja treści ogłoszenia / audyt treści ogłoszenia o pracę / przygotowanie i promocja profilu działu handlowego
  • Usługi marketingowe  - promocja ogłoszenia w Social Mediach - Facebook, LinkedIn, Google
  • Usługi wspierające widoczność ogłoszenia na portalu - dodatkowe odświeżenie ogłoszenia, wyróżnienie ogłoszenia logiem "Super oferta"

Po zakupie wybranych usług dodatkowych należy kliknąć przycisk "Dalej"

 

W kroku 3 generuje się podgląd oferty, który będzie widoczny po akceptacji ogłoszenia w serwisie pracahandlowiec.pl. Jeżeli okaże się, że chcielibyśmy coś poprawić w ogłoszeniu wówczas w każdym momencie możemy cofnąć się do poprzednich kroków klikając przycisk "Powrót" lub cyferkę 1, 2 w górnym wierszu widocznego ekranu. Jeżeli wszystko zgadza się z naszymi oczekiwaniami wówczas należy kliknąć przycisk "Dalej".

 

W kroku 4 widoczne jest podsumowanie zakupionego pakietu oraz opcji dodatkowych. Po akceptaji regulaminu oraz uzupełnieniu danych do faktury możliwa jest płatność za ogłoszenie oraz wygenrowanie faktury VAT. Dostępne są 2 możliwości płatności: PayU - płatności elektronicznie oraz Proforma (standardowy przelew bankowy). Ogłoszenie zostanie opublikowane na portalu po doknaniu płatności i sprawdzeniu ogłoszenia przez dział responsywności ogłoszeń.