Manuale Jak założyć konto pracodawcy?

Jak założyć konto pracodawcy?

Co to jest konto pracodawcy?

Konto pracodawcy jest to "centrum dowodzenia" Twoimi rekrutacjami na portalu pracahandlowiec.pl. Dzięki niemu będziesz mógł dodawać kolejne ogłoszenia, zarządzać spływem CV oraz analizować statystyki. Dodatkowo w każdej chwili będziesz miał dostęp do ogłoszeń zarówno aktualnych (opublikowanych na portalu),  wersji roboczych oraz ogłoszeń zarchiwizowanych (dla których czas publikacji upłynął). Jeżeli zakupiłeś pakiet ogłoszeń to również masz możliwość podejrzenia ile ogłoszeń z pakietu już wykorzystałeś.

 

Jak założyć konto pracodawcy?

Aby utworzyć konto pracodawcy należy kliknąć przycisk „Zaloguj się” znajdujący się na górnym pasku menu serwisu pracahandlowiec.pl, a następnie z rozwijanej listy wybrać pozycję "Zaloguj się jako PRACODAWCA".

Następnie klikamy "Zarejestruj się" i na ekranie wpisujemy dane określone w formularzu rejestracji:

  • Imię i nazwisko
  • Nr telefonu
  • E-mail

A także wprowadzamy swoje indywidualne hasło oraz zaznaczamy wymagane zgody.

 

Jak dodać firmę?

Po założeniu konta, aby "odblokować" wszystkie funkcjonalności należy uzupełnić dane firmy w imieniu, której będa publikowane ogłoszenia o pracę. Można dodać wiele firm na jednym koncie pracodawcy. Aby dodać firmę należy wprowadzić dane rejestrowe firmy, dodać logotyp oraz informacje dodatkowe dot. liczby zatrudnionych osób, branż w jakich działa firma oraz profili w mediach społecznościowych.

Po kliknięciu przycisku "Zapisz", wszystkie funkcjonalności konta pracodawcy zostają uruchomione i można przejść do etapu zakupu i dodawania ogłoszenia o pracę.

 

---

  Jak dodać ogłoszenie o pracę?

Przeczytaj w praktyce opis procesu dodawania ogłoszenia przygotowany przez naszych ekspertów i dodaj ogłoszenie w 5 min.