Firma 3D Lab powstała w 2007 roku, a nasza wiedza i doświadczenie w dziedzinie technologii produkcji przyrostowej, w szczególności druku 3D i tworzenia nowych materiałów, sięga ponad 15 lat.
Od samego początku promujemy i wdrażamy nowoczesne technologie w przemyśle. Często implementujemy też sprzęt w laboratoriach naukowych. Nawiązaliśmy i utrzymujemy współpracę z czołowymi producentami drukarek 3D z zagranicy, takimi jak 3D Systems, Coherent i 2OneLab. Skupiamy się na profesjonalnych i produkcyjnych systemach do druku 3D, które realnie zapewniają klientom przewagę konkurencyjną na rynku.
Na codzień dobieramy odpowiednie technologie dla aplikacji naszych Klientów i skutecznie wdrażamy nowatorskie rozwiązania na polskim i zagranicznym rynku. Inspirujemy świat nauki do korzystania z nowych narzędzi. Pomagamy jednocześnie przeprowadzać transformacje technologiczne w przemyśle.
Bliski kontakt z rynkiem użytkowników pozwala nam szeroko patrzeć na rynek i rozumieć potrzeby Klientów. Dlatego zawsze staramy się proponować rozwiązania „pod klucz” tak aby pomóc Klientom w doborze sprzętu i zapewnić kompatybilność funkcjonowania często obcych sobie technologii. Świadczymy również usługi doradcze w zakresie optymalizacji procesów technologicznych oraz wspieramy użytkowników drukarek 3D w certyfikowaniu środowisk produkcyjnych według obowiązujących norm.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Kontaktów z Klientami z językiem angielskim
Twój zakres obowiązków
- Twoimi codziennymi zadaniami będzie telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta
w języku angielskim, w zakresie pełnej obsługi około sprzedażowej oraz pomocy
w umawianiu spotkań działu handlowego,
- Wspólnie z działem sprzedaży będziesz zaangażowany w projekty: ofertowania, badania rynku, budowania wizerunku firmy, ale także analizy aktualnych trendów rynkowych;
- Będziesz odpowiedzialny za aktualizację bazy danych działu sprzedaży;
- Dla sprawdzenia kierunku Twojej pracy, będziesz prowadził badania satysfakcji klienta, aby cały dział wiedział w którym kierunku podążać.
Nasze wymagania
- Rozmowa w języku angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Świetnie, poziom C1 to jest to czego potrzebujemy;
- Pochwal się doświadczeniem w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta biznesowego
(min. Rok doświadczenia);
- Rozmowy z klientami to coś co Cię napędza? Jeśli tak, to codziennie dostaniesz dużą dawkę energii i chęci do działania;
- Obsługa systemu CRM oraz aktualizacja informacji dotyczących obsługiwanych klientów,
- Nie straszny Ci Pakiet MS Office? Narzędzia Office 365 wykorzystujemy w naszej codziennej pracy.
To oferujemy
- Możesz wykazać się kreatywnością. Doceniamy inicjatywę i nieszablonowe pomysły;
- Zasada „Wszyscy za Jednego, Jeden za wszystkich” to nasza domena;
- Rozmawiamy o tym co działa i o tym co warto zmienić, konstruktywny feedback jest dla nas ważny;
- Umowę o pracę, zapewniającą stabilność ( możesz też wybrać kontrakt B2B);
- Dofinansowanie do Benefitu MultiSport lub Pakietu Medycznego – Ty wybierasz 😊;
- Miejsce parkingowe dla auta, roweru, hulajnogi;
- Spotkania i integracje pracownicze – czasem pizza, czasem spływ kajakowy. Rozumiemy że inwestycja w pracownika to podstawa dobrze działającej firmy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!