4Life Direct Sp. z o.o. jest częścią firmy 4Life International Group. Grupa ma siedzibę główną w Londynie i jest obecna na rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. W sumie obsłużyliśmy już ponad 2 miliony Klientów. W Polsce biuro otwarto w 2008 r. Od 2009 r. 4Life Direct Polska pośredniczy w sprzedaży przystępnych cenowo, wygodnych i zrozumiałych polis na życie. Po to, aby Polacy zapewnili swoim rodzinom bezpieczną i spokojną przyszłość.
Dołącz do naszego zespołu, obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie,
- Kontakt z klientem za pośrednictwem połączeń wychodzących i przychodzących,
- Praca w systemie CRM,
- Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych,
- Realizacja wyników w oparciu o wskaźniki KPI oraz plany sprzedażowe
Nasze wymagania:
- Łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z klientem,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,
- Zorientowanie na wysokie zarobki,
- Płynna znajomość języka polskiego,
- Wykształcenie średnie (techniczne/ogólnokształcące/maturalne),
- Zaświadczenie o niekaralności.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie.
To oferujemy:
- Stałą podstawę + system prowizyjny w przedziale od 4 500 do 12 500 zł brutto,
- Wysokie bonusy sprzedażowe bez górnej granicy wynagrodzenia!
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym,
- Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy,
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, lekcję jęz. angielskiego),
- Ubezpieczenie grupowe,
- Liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finansowymi,
- Biuro w samym centrum miasta - dogodny dojazd z każdego miejsca w Warszawie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!