Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Eksport Manager

Bakotech Sp. z o.o.

25

http://bakotech.pl

Ogłoszenie ważne do: 04-12-2021

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji b2b Pozyskiwanie partnerów handlowych Cold call

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Kim jesteśmy?

Jesteśmy dystrybutorem rozwiązań bezpieczeństwa IT i monitorowania sieci. Koncentrujemy się na dostarczaniu najwyższej jakości usług dystrybucji od wiodących światowych producentów w Centralnej i Wschodniej Europie.

 

Oferujemy możliwość podjęcia pracy na stanowisku:

Eksport Managera

Kogo szukamy?

  • Szukamy osoby z około 2 letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży B2B. Kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość języka angielskiego (poziom B2) oraz czynne prawo jazdy kat. B. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży IT oraz znajomość dodatkowego języka z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (czeski, słowacki, węgierski, bułgarski, rumuński, serbski, chorwacki itp.).
  • Zwracamy uwagę na takie cechy przyszłego pracownika jak: łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność, cierpliwość, konsekwencję w działaniu oraz chęć ciągłej nauki niezbędnej w branży IT.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie i szkolenie nowych Partnerów Handlowych z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej (Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Węgry) oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Partnerami.
  • Do Twoich obowiązków będzie należało również doradztwo i prezentowanie rozwiązań dla Partnerów Handlowych jak i ich Klientów oraz przygotowywanie ofert i sprzedaż oferowanych rozwiązań.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagradzania składa się z podstawy oraz prowizji i premii:

  1. Podstawa wynosi 4 500 – 6 000 zł brutto.
  2. Prowizja wypłacana procentowo od każdej sprzedaży
  3. Premie kwartalne i roczne uzależnione od poziomu sprzedaży

 

Co jeszcze oferujemy poza wynagrodzeniem?

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym.
  • Zdobycie kontaktów, wiedzy i doświadczenia z obszaru sieci i bezpieczeństwa IT.
  • Comiesięczne szkolenia z zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa IT.
  • bogaty pakiet dodatkowych benefitów (ubezpieczenie, launching, MultiSport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie dojazdów).
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy (telefon, laptop, samochód, oprogramowanie).

 

Kliknij przycisk "Aplikuj", prześlij swoje CV i zostań członkiem #BakoTeam!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz