Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie, w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tysięcy osób, które wspierają klientów w 46 krajach. W Polsce znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całym kraju.
Jestemy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – już trzykrotnie otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader, ostatni w 2023 r. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Według rankingu Wprost z 22.05.2023 r. zajęliśmy 6. miejsce wśród 50 najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie.
Konsultant ds. Sprzedaży (Contact Center)
Twój zakres obowiązków:
- Sprzedajesz produkty banku dopasowane do potrzeb klienta
- Rozpoznajesz potrzeby i oczekiwania klienta
- Dobrze znasz produkty banku i potrafisz je promować
- Potrafisz poradzić sobie z różnymi trudnymi sytuacjami naszych klientów. Potrafisz zachować spokój i zadbać o kompleksową obsługę spraw klienta.
- Dbasz o zachowywanie wysokiej jakości obsługi
Nasze wymagania:
- Masz minimum wykształcenie średnie
- Masz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać
- Nie musisz mieć doświadczenia. Dostarczymy Ci kompleksową wiedzę w trakcie szkoleń
- Lubisz się uczyć i poszerzać swoją wiedzę
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer
- Lubisz kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, bezpośrednio z bankiem, bo wiemy, że to dla Ciebie ważne,
- wynagrodzenie podstawowe plus przejrzysty system premiowania,
- grafik, który pozwoli połączyć prace z dodatkowymi aktywnościami np. ze studiami,
- różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne, produktowe i kompetencyjne, warsztaty, mentoring,
- jasne ścieżki awansu w postaci ścieżek karier. Pierwszy awans możesz mieć już po 3 miesiącach.
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie (po okresie wdrożenia) jak i w nowoczesnym biurze. Do biura bez problemu dojedziesz tramwajem, autobusem czy pociągiem (stacja Wrocław Mikołajów). Możesz też skorzystać z parkingu podziemnego, w okolicy jest zaplecze gastronomiczne oraz centrum handlowe Magnolia,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!