Agencja Pracy FES.PL Sp. z o.o. rozpoczyna rekrutację na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i rozwoju rynku
W związku z chęcią ciągłego rozwoju poszukujemy odpowiedzialnej i ambitnej osoby (woj. łódzkie ), która chciałaby mieć realny wpływ na rozwój i wyznawane wartości firmy.
Twój zakres obowiązków
- Nawiązywanie kontaktów z klientami,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez telefoniczny kontakt, spotkania biznesowe, udział w targach i wystawach oraz wykorzystywanie innych narzędzi marketingowych.
- Prezentacja produktów/usług: Zaprezentowanie klientom oferty firmy, wyjaśnienie korzyści i cech produktów lub usług.
- Budowanie relacji: Rozwijanie długotrwałych relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań oraz dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb.
- Negocjacje: Przeprowadzanie negocjacji handlowych, ustalanie warunków umów i cen, a także negocjacje dotyczące terminów płatności.
- Realizacja celów sprzedażowych: Opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej, w tym ustalanie celów sprzedażowych i działań zmierzających do ich osiągnięcia.
- Monitorowanie konkurencji, identyfikacja trendów i zmian na rynku oraz dostosowanie strategii sprzedażowej.
- Raportowanie: Prowadzenie raportów dotyczących działań sprzedażowych, wyników, planów i prognoz sprzedaży.
- Działania marketingowe: Współpraca z działem marketingu w celu opracowania i wdrożenia skutecznych działań marketingowych i promocyjnych.
- Zarządzanie klientami: Składanie ofert, przyjmowanie zamówień, zarządzanie relacjami z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w agencji pracy tymczasowej od 3 lat - koniecznie
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy i planowania działań;
- Zrozumienie rynku pracy;
- Umiejętności komunikacyjne;
- Negocjacje i umiejętność przekonywania;
- Obsługa klienta;
- Kreatywność;
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- Prawidłowe obliczenia stawek dla klienta;
- Swoja baza klientów
- Najchętniej mieszkający w okolicach Łodzi.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z marketingiem lub zarządzaniem).
- Miłe widziane doświadczenie w handlu, obsługa klienta B2B, sprzedaż usług outsourcingu lub pracy tymczasowej.
To oferujemy
- stawka podstawowa + system premiowy;
- jasny system zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,B2B;
- elastyczny czas pracy;
- niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, (samochód służbowy po okresie próbnym)
- prace w młodym i ambitnym zespole;
- możliwość stworzenia i kierowania własnym dziatem.
Benefity
- elastyczny czas pracy
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!