Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 4 lokalizacje -> 8 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Inżynier ds. sprzedaży

Forcepol sp. z o.o.

5

http://www.forcepol.com

Ogłoszenie ważne do: 06-01-2023

Kontrakt B2B

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa

Kluczowe umiejętności

Znajomość nowych technologii Doświadczenie w sprzedaży b2b (przetargi publiczne) Znajomość j.angielskiego

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Forcepol to młoda firma handlowa dostarczająca produkty dla przemysłu cywilnego i obronnego oraz do ośrodków badawczo-rozwojowych. Współpracujemy z uznanymi producentami działającymi globalnie na całym świecie i dostarczamy ich zaawansowane technologicznie produkty na rynek polski. U nas zaopatrują się producenci systemów obronnych dla wojsk lądowych, sił powietrznych, marynarki wojennej, wojsk specjalnych, służb bezpieczeństwa publicznego, jak również zakłady przemysłowe, instytucje badawczo-naukowe oraz uczelnie.

  

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Dlaczego miałbym/miałabym pracować w Forcepol?

  1. Otrzymasz możliwość poznania wysokiej jakości technologii dedykowanej dla ściśle określonych obszarów: przemysłu, uczelni, ośrodków badawczo-rozwojowych, wojska, policji itd. To wyjątkowa okazja, aby na bieżąco śledzić wszelkie nowinki techniczne i prowadzone projekty w tym zakresie.
  2. W 2021 r. otrzymaliśmy nagrodę Lider Bezpieczeństwa Państwa w ogólnopolskim konkursie pod nazwą „Lider Bezpieczeństwa Państwa” za szczególny wkład i osiągnięcia w zakresie wspierania systemu i zdolności obronnych oraz za podejmowane działania na rzecz szeroko rozumianego bezpieczeństwa Państwa.
  3. Możesz nawiązać ciekawe relacje z interesującymi Producentami z całego świata. Prowadzone przez nas projekty są unikalne w kontekście oferowanych rozwiązań i technologii, stąd praca w naszej firmie nie jest monotonna.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży B2B oraz w przygotowywaniu ofert w przetargach publicznych (mile widziane doświadczenie w sprzedaży wyrobów mechanicznych lub elektromechanicznych), ale jesteśmy otwarci również na osoby bez doświadczenia, którym gwarantujemy pełne wsparcie i przeszkolenie w zakresie procesu sprzedaży.
  • Celujemy w osoby, które są otwarte na nowe technologie, chętnie uczą się nowych rzeczy, są aktywne oraz potrafią efektywnie zorganizować swoją pracę, jednocześnie dbając o utrzymanie trwałych relacji z Klientami firmy.
  • Zależy nam na kandydatach, którzy cechują się biegłą znajomością j. polskiego (jako język ojczysty) i komunikatywną znajomością j. angielskiego, gdyż komunikacja między biurami dostawców odbywa się w właśnie w j. angielskim.
  • Poszukujemy osób otwartych na świat, z ważnym paszportem (30 – 40 dni podróży służbowych w ciągu roku) oraz posiadających prawo jazdy kat. B.

 

Czym będę się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za sprzedaż zaawansowanych technologicznie specjalistycznych urządzeń będących w ofercie firmy zarówno do nowych jak i obecnych Klientów B2B.
  • Będziesz utrzymywał pozytywne i długofalowe relacje oraz więzi z dotychczasowymi i nowymi Klientami oraz Dostawcami.
  • Będziesz prowadził proces sprzedaży od początku do końca (rozmowy i spotkania handlowe, doradztwo techniczne, ofertowanie, negocjacje…), a także uczestniczył w odbywających się wystawach, konferencjach, targach i wydarzeniach branżowych, czy szkoleniach.
  • Będziesz podróżował zarówno do zagranicznych Dostawców jak i Klientów na terenie całej Polski.
  • Będziesz regularnie podnosił swoje kompetencje i umiejętności.

 

Jak przebiega wdrożenie?

  1. Okres wdrożeniowy w naszej firmie trwa ok. trzy miesiące. W tym czasie odbędziesz szkolenia, które wdrożą Cię w zakres wykonywanych zadań i obowiązków. Dodatkowo w trakcie szkoleń otrzymasz swoje pierwsze zadania do samodzielnego wykonania (m.in. samodzielne pozyskanie nowego Klienta, nawiązanie kontaktu z zagranicznymi dostawcami, czy przygotowanie oferty).
  2. Po zakończeniu okresu wdrożeniowego będziesz już praktycznie przygotowany do realizacji zadań, zmierzających do uruchomienia procesu sprzedaży, czyli będziesz potrafił prowadzić skuteczne działania marketingowe, opracowywać niezbędną dokumentację techniczną, handlową oraz wysyłkową, sporządzać wszelkiego rodzaju niezbędne opracowania, a także udzielać konsultacji.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

  • Aktualnie budujemy nasz dział handlowy. W pierwszym etapie planujemy zatrudnienie 2 osób, którymi będzie zarządzał operacyjnie i bezpośrednio Prezes Spółki.
  • Naszym priorytetem jest dobra atmosfera w firmie, budowana na zasadzie współdziałania, wzajemnej pomocy i życzliwości. Zależy nam na dobrej komunikacji między pracownikami oraz lojalności. Zawsze chętnie wspieramy i doceniamy naszych pracowników w zakresie założonych celów sprzedaży.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży w naszej firmie?

Na proces sprzedaży w naszej firmie składa się:

  1. Pozyskanie klienta.
  2. Przygotowanie i przedstawienie oferty potencjalnemu Klientowi.
  3. Odbycie spotkania, rozmowy, negocjacji, świadczenie wsparcia merytorycznego poprzez wyjaśnianie niezbędnych zagadnień technicznych.
  4. Korespondencja z Klientem i Dostawcą, w celu ustalenia szczegółów technicznych oraz warunków dostawy.
  5. Podpisanie umowy z Klientem lub otrzymanie zamówienia.
  6. Czuwanie nad prawidłową realizacją dostawy.

Najważniejsze w procesie sprzedaży są dla nas skutecznie wykonane kroki, aby doprowadzić do decyzji zakupowej po stronie klienta.

 

Jak będę wynagradzany?

Zostaniesz zatrudniony na umowę o współpracy B2B. Twoje wynagrodzenie będzie uzależnione od Twojego doświadczenia i posiadanych kompetencji oraz umiejętności i będzie składać się z 2 składników:

  1. Wynagrodzenie podstawowe:
  • dla osoby po studniach od 5000 zł netto
  • dla osoby z kilkuletnim doświadczeniem od 6000 zł netto
  • dla osoby z dużym doświadczeniem od 8000 zł netto
  1. Prowizja:
  • wypłacana za zrealizowane przez pracownika dostawy w ustalonej wysokości od wartości netto FV sprzedaży
  1. Bonusy

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Codzienny kontakt z językiem angielskim poprzez prowadzoną komunikację z Dostawcami.
  • Szkolenia wewnętrzne i specjalistyczne szkolenia produktowe prowadzone przez Dostawców zagranicznych (osobiście lub on-line).
  • Udział w konferencjach, targach i wydarzeniach branżowych (m.in. Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego MSPO).
  • Swobodę w organizacji swojego dnia pracy, tak żeby efektywnie i skutecznie pozyskiwać nowych Klientów.
  • Udział w tworzeniu marki, wizerunku firmy i nowych strategii dotarcia do Klientów.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz