Interlab Sp. z o.o. od ponad 35 lat zajmuje się dostarczaniem rozwiązań pomiarowych dla rynku telekomunikacyjnego, systemów czujnikowych bazujących na technologii światłowodowej oraz systemów i urządzeń do pomiarów fizjologicznych. W tym momencie poszukujemy pracownika, który aktywnie zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, przeprowadzaniem prezentacji produktowych, szkoleniami z ich obsługi a także budowaniem długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta B2B
Kogo szukamy?
Firma Interlab poszukuje młodych i ambitnych osób na stanowisko przedstawiciela/przedstawicielki działu handlowego. Jeżeli lubisz świat technologii i nie boisz się uczyć nowych rzeczy – ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych
- Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
- Przeprowadzanie prezentacji sprzedażowych
- Doradztwo klientom w doborze optymalnych rozwiązań
- Przeprowadzanie szkoleń produktowych
Jakie są wymagania?
- Umiejętność na szybkiego przyswajania wiedzy i otwartość na świat technologii
- Predyspozycje sprzedażowe i negocjacyjne
- Dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowanych działaniach
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży
- Gotowość do podróży służbowych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kategorii B
Co oferujemy?
- Umowę o pracę w stabilnie rozwijającej się firmie
- Zwiększające się progi prowizyjne wraz z wynikami
- Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy
- Stałe wsparcie w codziennych działaniach przez bliską współpracę z doświadczonymi pracownikami
- Niezbędne narzędzia pracy takie jak telefon służbowy i notebook
- Kartę sportową i ubezpieczenie
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!