Należymy do prężnie rozwijającej się branży ubezpieczeń. Poprzez elastyczne i kompleksowe podejście do potrzeb klientów, mamy ambicje stać się pierwszym wyborem dla ludzi szukających ubezpieczenia swojego majątku. Działamy na rynku polskim od 4 lat. Stale się rozwijamy oraz poszerzamy nasze struktury. Obecnie współpracujemy z 12 Towarzystwami ( Aviva, Beesafe, Benefia, Euroins, Generali, Link4, mtu24.pl, Proama, Trasti, Uniqa, You Can Drive, TUZ).
Dołącz do zespołu Porówneo jako:
Młodszy specjalista ds. ubezpieczeń
Warszawa, praca hybrydowa (zdalna / biuro)
Dlaczego warto u nas pracować?
Zapewniamy atrakcyjne warunki finansowe oparte o wysokie prowizje od sprzedaży. To od Ciebie zależy jakie będzie Twoje wynagrodzenie.
W naszej ofercie znajdują się produkty 12 firm ubezpieczeniowych. Tak szeroki wachlarz oferowanych produktów zwiększa skuteczność naszych Agentów oraz realnie przekłada się wysokie wyniki sprzedażowe oraz stawki prowizyjne.
Wiemy jak dobrze przygotować Cię do Twojej nowej roli. Przetestowaliśmy wiele rozwiązań wdrożeniowych i szkoleniowych i wybraliśmy najlepsze.
Lubimy motywować naszych pracowników oraz budować ich pozytywne doświadczenia napędzające do stawiania sobie nowych celów. Organizujemy liczne konkursy sprzedażowe z nagrodami i dbamy o Twoje nowe doświadczenia! (przykładowe nagrody: wypożyczenie samochodu na weekend, vouchery na wyjazdy weekendowe).
Szukamy osób, które:
Mają co najmniej wykształcenie średnie oraz status osoby niekaranej
Mogą się pochwalić doświadczeniem związanym z branżą ubezpieczeniową i/lub sprzedażą
Lubią wyzwania i dążą do realizowania założonych celów
Potrafią swobodnie budować relacje z Klientami i trafnie identyfikować ich potrzeby
Do Twoich zadań będzie należeć:
Sprzedaż polis ubezpieczeniowych dla Klientów, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie naszą ofertą (w kontakcie telefonicznym)
Porównanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (nieruchomości)
Dobór najlepszych rozwiązań pod kątem potrzeb i możliwości Klienta
Przygotowanie ofert sprzedażowych w oparciu o obowiązujące standardy
Jak przebiega wdrożenie oraz jakie możliwości szkoleniowe zapewnia firma?
Pierwszy miesiąc - szkolenie w naszym Biurze (Inflancka 4b):
Zapoznanie z produktami
Pokazanie sposobów pracy z Klientem
Przygotowanie do egzaminu KNF
Przysłuchiwanie się rozmowom naszych konsultantów
Poznanie technik sprzedaży
Drugimiesiąc:
Możliwość sprawdzenia się w samodzielnych rozmowach
Wsparcie Mentora oraz Koordynatora
Analiza sukcesów oraz wyzwań
Dalszy rozwój:
Stałe wsparcie ze strony Koordynatora: regularne indywidualne spotkania, na których nasi doświadczeni Koordynatorzy będą mieli możliwość wspierania Cię w rozwijaniu Twoich kompetencji oraz motywowania do osiągania dalszych sukcesów.
Panele dyskusyjne: zapraszamy znane postacie z branży ubezpieczeniowej.Wiemy jak ważne jest to, aby być na bieżąco z trendami rynkowymi.
Cotygodniowe spotkanie z Prezesem firmy oraz szefami poszczególnych działów: możliwość proponowania własnych rozwiązań, przedstawienia swoich pomysłów oraz potrzeb szkoleniowych.
Jak zbudowany jest dział sprzedaży i jak się w nim pracuje?
Dział sprzedaży: składa się z trzech zespołów. Z dnia na dzień liczba naszychklientów rośnie, w związku z tym systematycznie poszerzamy nasze struktury. Na czele każdego zespołu stoi Koordynator, czyli doświadczona osoba, która rozpoczynała swoją karierę w naszych strukturach jako Młodszy doradcy ds. ubezpieczeń.
Oprócz działu sprzedaży w naszych strukturach jest także:
Zespół przedsprzedażowy: którego zadaniem jest nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem, weryfikacja jego zainteresowania oraz sprawdzenie podstawowych informacji kluczowych do nabycia ubezpieczenia – w branży określamy to mianem ocieplenia Klienta 😊 )
Jak wygląda system wynagradzania?
System wynagradzania składa się z dwóch części: postawy oraz prowizji
Wynagrodzenie podstawowe jest elementem gwarantowanym, który pojawia się na koniec danego miesiąca.
Prowizja jest wypłacana na koniec kolejnego miesiąca, co jest związane z koniecznością sprawdzenia opłacalności sprzedanych polis.
Zasadnicza część wynagrodzenia naszych pracowników opiera się na systemie prowizyjnym zależnym od osiągniętych wyników. Szczegóły systemu prowizyjnego są szczegółowo omawiane na 2 etapie procesu rekrutacyjnego.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
Liczne konkursy umożliwiające zdobycie atrakcyjnych nagród (przykładowe nagrody: karty zakupowe, vouchery na wyjazdy weekendowe, wypożyczenie samochodu na weekend, bony Sodexo)
Wsparcie doświadczonego Koordynatora, Trenera oraz Mentora
Uczestnictwo w organizowanych szkoleniach, panelach dyskusyjnych
Realny wpływ na kształt i zasady firmy (jesteśmy otwarci na Twoje sugestie, podczas systematycznie odbywających się spotkań z prezesem naszej firmy oraz szefami poszczególnych działów)
Pracę zdalną lub w siedzibie naszej biura
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Narzędzia pracy (laptop, słuchawki, internet).
Pakiet opieki medycznej
Dofinansowanie do Karty Multisport
Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
System przydziela Ci Klienta
Pobierasz dane potrzebne do wyliczenia składki
Badasz potrzeby Klienta, a następnie przedstawiasz oferty