Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

City Manager

Podstawa: 5 000 - 8 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 8 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy ds. OZE

Podstawa: 1 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
1 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta w salonie sprzedaży ze sprzętem foto-wideo

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Medyczny Przedstawiciel Handlowy NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Agent Nieruchomości NOWA

Podstawa: 2 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
2 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży usług IT z językiem niemieckim

QRmaint sp. z o.o.

10

https://qrmaint.pl/

Ogłoszenie ważne do: 18-06-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków, Małopolskie

Kluczowe umiejętności

Prezentacje handlowe Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów i prowadzeniu aktywnej sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

QRmaint to aplikacja wspierająca utrzymanie urządzeń w zakładach produkcyjnych (dział utrzymania ruchu) oraz utrzymanie techniczne nieruchomości/obiektów. Najważniejsze funkcje aplikacji to: proste rejestrowanie zgłoszeń o usterkach, organizacja harmonogramu przeglądów, zarządzanie zespołem techników i ich zadaniami, monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych.

 

Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży usług IT z językiem niemieckim

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Jesteśmy mała firmą, która intensywnie się rozwija i poszukuje nowych kompetencji w obszarze sprzedaży. W związku z tym będziesz miał dużą samodzielność w kształtowaniu procesu sprzedaży na rynku międzynarodowym.
  2. Będziesz w pełni odpowiedzialny za sprzedaż naszej aplikacji na rynku niemieckim (nowy rynek). Ponieważ produkt działa w modelu SaaS, a wdrożenie jest szybkie, przełoży się to bezpośrednio na większą liczbę transakcji i wyższe wynagrodzenie premiowe.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osób, które posiadają kilkuletnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B. Idealnie byłoby, gdyby doświadczenie było związane z branżą oprogramowania, najlepiej w modelu SaaS.
  • Wymagamy znajomości języka niemieckim umożliwiającej swobodne porozumiewanie się.
  • Celujemy w osoby, które są w pełni samodzielne, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na realizowanie celów sprzedażowych.
  • Zależy nam na kandydatach, cechujących się dużą dojrzałością biznesową, która przekłada się zarówno na odpowiedzialność za realizację własnych zadań jak i za merytoryczny oraz wartościowy kontakt z Klientem na każdym etapie procesu sprzedaży.

 

Czym będziesz się zajmować?

Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż aplikacji QRmaint do Klientów z rynku niemieckojęzycznego. W tym celu będziesz:

  • Odpowiadał za budowanie wartości produktu dla Klienta (prezentacje naszej aplikacji online za pomocą platformy clickmeeting, identyfikację potrzeb i problemów Klienta oraz przedstawienie możliwości obsłużenia danego procesu za pomocą naszego programu).
  • Odpowiedzialny za aktywną sprzedaż produktu. Aktywna sprzedaż oznacza, że samodzielnie prowadzisz procpecting mający na celu pozyskanie Klienta (cold call, cold mail, fora tematyczne, LinkedIn…).
  • Utrzymywał dobre kontakty i relacje z Klientem mające wpływ na przyszłe zamówienia.
  • Prowadził proces sprzedaży w systemie Hubspot CRM i dbał o jego prawidłowy przebieg.

 

Jak przebiega wdrożenie do pracy?

Okres wdrożeniowy trwa maksymalnie miesiąc i składa się z kilku etapów:

  • Szczegółowego zapoznania się ze sprzedawanym oprogramowaniem oraz potrzebami potencjalnych Klientów.
  • Wprowadzenia w sposób działania firmy oraz omówienia struktury organizacyjnej w kontekście rynku.
  • Przedstawienia harmonogramu pracy i terminów spotkań.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?

Proces sprzedażowy składa się z następujących etapów:

  • Założenie przez Klienta konta w aplikacji.
  • Wysłanie maila onboardingowego.
  • Telefoniczny kontakt z Klientem w celu analizy jego potrzeb oraz prezentacji naszej aplikacji online.
  • Aktywacja planu płatnego po uprzednim ustaleniu warunków płatności.

 

Jak będę wynagradzany?

 System wynagrodzenia składa się z 2 składników:

  • Podstawy – zależnej od Twojego doświadczenia i umiejętności (od 6.000 zł do 8.000 zł brutto).
  • Premii – liczonej od każdego pozyskanego Klienta.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Pracę w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej i stacjonarnej).
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
  • Niepowtarzalną, wyjątkowo przyjazną atmosferę w pracy, w której wszyscy czują się swobodnie i mogą na siebie liczyć w trudnych sytuacjach (klimat startupowy).

 

Kliknij przycisk „Aplikuj” i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz