

Firma CENTROSTAL S.A. od ponad siedemdziesięciu lat zajmuje się sprzedażą hurtową wyrobów hutniczych. Długoletnie doświadczenie, szeroki asortyment oraz ogromne możliwości magazynowe wpływają na wysoką pozycję naszej firmy nie tylko w regionie świętokrzyskim, ale także na terenie całego kraju.
Główne centrum logistyczne firmy usytuowane w przemysłowej dzielnicy Kielc to nowoczesna baza magazynowa o powierzchni 33 tysięcy m2, zdolna jednorazowo zgromadzić 45.000 ton wyrobów hutniczych. Poza tym posiadamy oddziały w Pabianicach, Radomiu, Rzeszowie i Sandomierzu oraz Biura Handlowe w Warszawie i Katowicach.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Handlowiec
Miejsce pracy: Kielce, Sandomierz, Radom, Rzeszów, Katowice, Pabianice i Warszawa. W każdej lokalizacji poszukujemy min. 1 osoby.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w sprzedaży B2B oraz B2C (prowadzenie negocjacji handlowych, znajomość rynku, branży) w zakresie wyrobów hutniczych m.in. (rury, blachy, pręty). Jesteśmy również otwarci na osoby z innych branż pod warunkiem posiadania technicznego zmysłu sprzedaży.
- Zależy nam na osobach, które są nastawione na działanie i sprawne realizowanie powierzonych zadań. Praca odbywać się może zarówno stacjonarnie, jak i w terenie (wymagane prawo jazdy kategorii B).
- Celujemy w osoby, które potrafią spojrzeć na rynek strategicznie oraz zaproponować zmiany w procesie sprzedaży. Bardzo ważne są dla nas umiejętności komunikacyjne zarówno ze współpracownikami, jak i Klientami.
- Obsługa komputera w zakresie pakiet Ms Office oraz wykształcenie min. średnie będą również uwzględniane w procesie rekrutacji.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny zarówno za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, jak i utrzymywanie stałego kontaktu (osobistego, telefonicznego) z obecnymi Klientami firmy w celu realizacji planów sprzedażowych.
- Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży od początku do końca (prospecting, badanie potrzeb, analiza produktowa i cenowa, ofertowanie, negocjacje handlowe…).
- Będziesz odpowiedzialny za aktywne monitorowanie rynku oraz konkurencji w celu zwiększania efektywności i skuteczności prowadzonego procesu sprzedaży.
Jak przebiega wdrożenie?
Okres wdrożenia w naszej firmie trwa 3 miesiące, w trakcie którego:
- Zapoznasz się z działalnością handlową oraz organizacyjną firmy.
- Zapoznasz się ze strukturą produktową oraz ofertą handlową firmy.
- Zapoznasz się z bazą Klientów i rozpoczniesz samodzielną współpracę z Klientami.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Obecnie nasz najliczniejszy dział handlowy zlokalizowany jest w Kielcach i liczy 12 osób. W pozostałych oddziałach pracuje 2-3 handlowców. Do każdego oddziału i biur handlowych poszukujemy handlowców.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Podstawy – stały składnik wynagrodzenia.
- Premii prowizyjnej – zmienny składnik wynagrodzenia, którego warunkiem otrzymania oraz wysokość uzależnione są od przekroczenia progu tonażowego ustalonego dla danego stanowiska.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Pracę na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dobrze zarządzanej firmie, istniejącej na rynku od ponad 70-lat i ciągle rozwijającej swoją działalność.
- Transparentne zasady wynagradzania, które cenią sobie nasi pracownicy.
- Samochód służbowy do dyspozycji handlowca, w celu wyjazdów służbowych, telefon oraz laptop.
- Pracę w firmie, w której pracownicy tworzą zgrany i wspierający się zespół.
- Świadczenia z ZFŚS.
- Dużo możliwości podnoszenia własnych kwalifikacji poprzez wewnętrzne i zewnętrzne programy szkoleniowe.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!