Medyczny Przedstawiciel Handlowy

Media-MED Sp. z o.o.

21

http://www.media-med.pl

Ogłoszenie ważne do: 22-07-2022

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Dolnośląskie  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Język angielski Doświadczenie zawodowe w sprzedaży doradczej do klientów b2b

Opis stanowiska

Jako Media-MED Sp. z o.o. rozpoczęliśmy swoją działalność wraz z dniem wejścia Polski do Unii Europejskiej. Od początku strategię prowadzenia firmy oparliśmy na profesjonalnym i elastycznym podejściu do klienta, kompleksowej ofercie oraz wsparciu merytorycznym. Dzięki tym założeniom, a także wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji staliśmy się rzetelnym partnerem w wyspecjalizowanej branży medycznej i life sciences.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Medyczny Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy:

Kraków - woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie
Wrocław - woj. dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie, zachodnio-pomorskie
Katowice - woj. śląskie, opolskie, łódzkie
Trójmiasto (Gdynia/Gdańsk/Sopot) - woj. pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie
Warszawa (Lublin) - woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie

 

Czym się wyróżniamy?

  1. Realnymi możliwościami rozwoju – siatka sprzedaży dopiero się kształtuje, a nasze portfolio systematycznie się poszerza. To stwarza możliwości awansu oraz współtworzenia kierunku rozwoju firmy.
  2. Szkoleniami – kilka razy w roku zapewniamy udział w szkoleniach produktowych naszych dostawców (online, w siedzibie naszej firmy oraz wyjazdowe szkolenia u naszych dostawców w Polsce lub za granicą). Dodatkowo średnio 2-5 razy w roku uczestniczymy w konferencjach branżowych, a 1-2 razy w roku kierujemy naszych pracowników na szkolenia zewnętrzne.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która posiada wykształcenie wyższe oraz kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży doradczej do Klientów B2B. Idealnie byłoby, gdyby było ono z branży medycznej.
  • Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się.
  • Szukamy osoby samodzielnej, która cechuje się systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w budowanie relacji z Klientem.
  • Zależy nam na kandydatach, którzy umieją pracować w zespole oraz potrafią nawiązywać nowe kontakty z Klientami i skutecznie z nimi rozmawiać (negocjacje handlowe).
  • Ponieważ charakter pracy wymaga spotkań z klientami bardzo cenimy zaangażowanie i dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych oraz wymagamy czynnego prawo jazdy kat. B.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz zajmować się sprzedażą sprzętu medycznego oraz materiałów zużywalnych. Sprzedaż materiałów zużywalnych jest realizowana wg sukcesywnych dostaw w ramach umowy i są to np. testy do kontroli procesu dekontaminacji, opakowania sterylizacyjne, preparaty chemiczne itd. W tym obszarze otrzymasz od firmy znaczną część konkretnych projektów.
  • Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
  • Prowadzeniem szkoleń produktowych dla personelu oraz reprezentowaniem firmy na warsztatach, targach i konferencjach.
  • Uczestnictwem w procedurze przetargowej wspierając nasz Dział Zamówień Publicznych tj. zapoznawanie się z ogłoszeniami przetargowymi, wskazanie postępowań, do których możemy przystąpić, przygotowaniem ewentualnych pytań odnośnie przetargów oraz wzięcie udziału w przygotowaniu oferty cenowej.

 

Jak zbudowany jest proces sprzedaży?

Oferta sprzedażowa dzieli się na:

  • Sprzedaż sprzętu (sprzedaż jednorazowa)
  • Sprzedaż materiałów zużywalnych (sukcesywne dostawy w ramach podpisanej umowy).

Umowy sprzedażowe są zawierane w ramach postępowań przetargowych. Przedstawiciel musi dotrzeć do Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem (ok. 3-6 miesięcy przed rozpoczęciem procedury przetargowej), w celu rozpoczęcia procesu sprzedaży. Kładziemy nacisk na merytoryczną wiedzę swoich pracowników, która umożliwia edukację potencjalnego Klienta w zakresie produktowym, tak aby w pełni świadomie decydował się on na produkty wysokiej jakości.

 

Jak przebiega wdrożenie?

  • W trakcie pierwszego tygodnia (3-4 dni) zapoznasz się z pracownikami firmy, a także weźmiesz udział w wewnętrznym szkoleniu produktowym i szkoleniu dotyczącym organizacji pracy. Wspólnie wyznaczymy pierwsze cele do zrealizowania. Ostatni dzień tygodnia to dzień organizacyjny przeznaczony na uporządkowanie zebranych wiadomości, pierwsze kontakty telefoniczne i umówienie pierwszych spotkań, uzupełnienie i rozesłanie do innych pracowników kalendarza Outlook.
  • Kolejne 2 tygodnie pracy to „podwójne” spotkania z Klientami wraz z przełożonym i stopniowe przechodzenie do samodzielnych wizyt.
  • Podczas pierwszych 3 miesięcy pracy Przedstawiciel poznaje charakter i proces sprzedaży. Spotkania są wyznaczane przez przełożonego, zatem Przedstawiciel otrzymuje sprecyzowane zadania takie jak pozyskiwanie zamówień z trwającej umowy, zwiększanie realizacji umowy, wypracowanie nowego projektu. Aktywności są planowane z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem, oraz raportowane (na początku z końcem każdego tygodnia, później nie rzadziej niż raz na miesiąc).

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 3 składników:

  • Podstawy – od 4 000 zł netto.
  • Prowizja od sprzedaży materiałów zużywalnych – rozliczana miesięcznie za osiągnięcie kwartalnych planów sprzedaży. Stanowi mniej więcej czwartą pensję w kwartale.
  • Prowizja od sprzedaży sprzętu medycznego – liczona jako % od zysku ze sprzedaży sprzętu. W zależności od wartości urządzenia może wynosić od kilkuset nawet do kilku tysięcy złotych.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?

Dział Handlowy naszej firmy tworzą 3 osoby aktywnie pracujące w terenie, które na bieżąco są wspierane przez Dział Obsługi Klienta (liczący 3 osoby) i Dział Zamówień Publicznych (liczący 2 osoby).
Swoją współpracę opieramy na wzajemnej pomocy, zrozumieniu i zaufaniu. W celu zacieśnienia więzi i budowania relacji między pracownikami zespołu, regularnie organizujemy spotkania i wyjazdy integracyjne.

 

Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Pakiet socjalny.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz

Złóż podanie o pracę

Dodaj CV (.pdf, .jpg, .png)

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Medyczny Przedstawiciel Handlowy

Pensja podstawowa: Nieujawniona

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Inżynier ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Młodszy Doradca Klienta Biznesowego

Podstawa: 3 500 - 4 000 zł
Baza kontaktów
  • SUNRISE SYSTEM
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 20-06-2022
Pensja podstawowa
3 500 - 4 000 zł
Baza kontaktów

Business Development Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Scalo
  • B2B
  • IT - Aplikacje oraz oprogramowanie IT
  • 22-06-2022
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ 8-16 / biuro w centrum WROCŁAWIA - od zaraz

Prowizja: 4 000 - 8 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja prowizja
4 000 - 8 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów