Zobacz inne oferty pracy

Dyrektor Sprzedaży

Kancelaria Prawniczo-Brokerska ADVERSUM Spółka z o.o.

35

https://adversum.pl/

Ogłoszenie ważne do: 17-02-2023

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Dyrektor sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Podlaskie  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Komunikatywność Budowanie relacji Znajomość technik sprzedaży

Profil działu handlowego

Profil działu handlowego

Sprawdź jak pracuje się w dziale handlowym firmy Kancelaria Prawniczo-Brokerska ADVERSUM Spółka z o.o.. Przeczytaj więcej o organizacji działu handlowego, systemach używanych w codziennej pracy, budowie procesu sprzedaży, osobach zarządzających, strukturze organizacyjnej, systemie wynagrodzeń, procesie onboardingu oraz możliwościach rozwoju kariery zawodowej.

Zobacz więcej

Opis stanowiska

Jako skuteczny broker ubezpieczeniowy działamy na terenie całego kraju, dysponując siecią prężnie działających placówek w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Olsztynie. Sprawnie i profesjonalnie dokonujemy analizy i oceny możliwości uzyskania odszkodowania w każdej przedstawionej nam sprawie.
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne, przeprowadzamy Klientów przez wszystkie niezbędne procedury. Wypracowany w Adversum model usługi prawnej pozwala nam reprezentować Klientów na każdym etapie postępowania, również przed sądem. 

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Sprzedaży

 

Czym się wyróżniamy?

Zajmujemy się nie tylko obsługą prawną, ale także wsparciem w leczeniu osób poszkodowanych. Współpracujemy z Instytutem Medycyny Interwencyjnej (IMI).

  1. Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów prawnych, które świadczą usługi dla osób poszkodowanych, ale jako jedyni na rynku mamy usługę łączoną, w której po ustaleniu odpowiedzialności cywilnej pacjent rozpoczyna leczenie w nowoczesnych prywatnych placówkach medycznych, nie korzystając z własnych środków pieniężnych.
  2. W tym samym czasie jego sprawa obsługiwana jest od strony prawnej. Współpraca ta owocuje wymianą informacji o stanie zdrowia pacjenta i rokowaniach na przyszłość.
  3. Powoduje to, że Adversum reprezentujące i działające w interesie poszkodowanego jest
    w stanie uzyskać relatywnie wyższe kwoty zadośćuczynień, odszkodowań i kosztów leczenia niż inne firmy nie dysponujące takimi informacjami.
  4. Połączenie usług obsługi prawnej i koordynacji procesu leczenia daje większe możliwości
    i ułatwia pozyskanie Klientów poważnie poszkodowanych w wypadkach.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w kontaktach z placówkami medycznymi oraz budowie sieci sprzedaży w branży odszkodowawczej.
  • Zależy nam na osobach, które oprócz umiejętności budowania własnej sieci sprzedaży posiadają także umiejętność aktywnego i samodzielnego pozyskiwania Klientów, przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych.
  • Idealny kandydat powinien posiadać łatwość prowadzenia rozmowy z Klientami oraz doświadczenie w pracy z systemami Office, CRM, ERP.

 

Czym będę się zajmować?

  • Twoim głównym zadaniem będzie budowa i organizacja struktur sprzedaży i obsługi roszczeń odszkodowawczych poprzez rekrutację, selekcję i szkolenie koordynatorów sprzedaży.
  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (dotarcie do Klientów w sposób etyczny w celu przedstawienia możliwości współpracy), realizację planu pozyskania Klientów oraz rekrutacji koordynatorów i konsultantów Adversum.
  • Dbaniem o wizerunek firmy poprzez kulturę osobistą, elokwencję, znajomość oferty oraz szacunek względem rozmówcy.

 

Jak przebiega wdrożenie?

Proces wdrożenia trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:

  • Wprowadzanie w systemy firmy.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży tj. budowa własnej struktury sprzedaży oraz samodzielna sprzedaż.
  • Szkolenie z podstaw prawnych odpowiedzialności cywilnej.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z czterech składników:

  • Premii startowej – na umowie B2B na okres do 6 miesięcy.
  • Prowizji od sprzedaży – 35% z własnych spraw jako Dyrektor oraz nadprowizja ze spraw swoich koordynatorów sprzedaży.
  • Zaliczki po przyjęciu sprawy do obsługi – wysokość zaliczki waha się od 300 do 3000 zł i jest uzależniona od wysokości roszczenia. Naliczana jest systemowo, zgodnie z załącznikiem do umowy.
  • Premii uznaniowej – w zależności od postępów w rozwoju sieci sprzedaży.

 

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • W początkowym okresie refundację kosztów użytkowania prywatnego samochodu. Po okresie próbnym, trwającym 6 miesięcy samochód służbowy.
  • Grupowe ubezpieczenie medyczne.
  • Ubezpieczenie na życie.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz

Złóż podanie o pracę

Dodaj CV (.pdf, .jpg, .png)

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dyrektor Sprzedaży

Pensja podstawowa: Nieujawniona

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Menedżer ds. Klienta Indywidualnego

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów
Profil działu handlowego

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży EMS / EMS Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Mobilny Ekspert Komunikacyjny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
  • PZU SA
  • B2B
  • Finanse - Ubezpieczenia
  • 01-02-2023
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Handlowiec z j. angielskim

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów