Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 24-07-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży z językiem obcym

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Eko Okna S.A.
  • B2B
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 27-07-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Agent Nieruchomości

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Mobilny Doradca Techniczno-Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. Sprzedaży

Podstawa: 3 000 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 4 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży OZE i termomodernizacji

Podstawa: 3 690 - 4 300 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 690 - 4 300 zł
Samochód Baza kontaktów

Pracownik biurowo - handlowy

Podstawa: 5 384 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 384 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta (placówka bezgotówkowa)

Credit Agricole Polska S A

5000

http://credit-agricole.pl

Ogłoszenie ważne do: 20-07-2024

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Wałbrzych

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji z klientem Profesjonalna obsługa klienta Sprzedaż produktów bankowych

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

DORADCA KLIENTA
(placówka bezgotówkowa)

 

Twój zakres obowiązków

  • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
  • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
  • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
  • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
  • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

 

Nasze wymagania

  • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
  • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
  • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe

 

To oferujemy

  • umowa o pracę - pierwsza na 6 miesięcy
  • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
  • praca stacjonarna w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
  • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
  • jasno określoną ścieżkę kariery

 

Twój Zespół

Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

 

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
  • Całym sobą czuję FLOW, to program rozwojowy dla doradców i menedżerów Sieci Sprzedaży. Dzięki działaniom rozwojowym opartym na metodologii motywatorów Reissa, każdego dnia pracownicy wykorzystują swoje indywidualne drivery motywacyjne.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz